نماینده ایران مسابقات بوکس جام ستارگان جهان در باکو را با پیروزی آغاز کرد. این دوره از مسابقات با حضور حدود ۹۰ ورزشکار در قالب هشت تیم در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان در حال برگزاری است و علی مظاهری در وزن ۹۱ کیلوگرم تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها است که موفق شد در اولین گام با نتیجه هشت بر دو حریف سرشناس روس خود را شکست دهد. مظاهری در این دیدار توانست در مجموع با نتیجه هشت بر دو «پاول نیکیتایف» را شکست دهد. نیکیتایف سال ۲۰۰۶ در اروپا قهرمان شده بود. مظاهری با پیروزی بر حریف روس خود ضمن راهیابی به جمع چهار نفر پایانی این وزن مدال برنز خود در مسابقات ستارگان جهان را قطعی کرد. او دیروز استراحت کرد و امروز برای راهیابی به دیدار فینال به مصاف «جولیوس سزار کاستویلو» از اکوادور می‌رود.

درگذشت سرپرست فنی پیست دربندسر

سرپرست فنی پیست اسکی دربندسر در حادثه‌ای ناگوار جان خود را از دست داد. مهدی ساوه شمشکی، سرپرست فنی پیست اسکی دربندسر و مربی درجه یک فدراسیون اسکی هنگامی که مشغول انجام تعمیرات روی کابل «تله استیج» تله‌کابین بود، دچار سانحه شد و پس از یک هفته در کما بودن، جان سپرد. ساوه شمشکی هنگامی که مشغول تعمیر کابل بود، با رها شدن جک از ناحیه جمجمه سر دچار سانحه شده بود. این مربی درجه یک فدراسیون اسکی ۳۳ سال سن داشت. فدراسیون اسکی هم درگذشت او را تایید کرده است.

مشحون برای ۴ سال دیگر رییس شد

در اجلاس اعضای هیات، رییسه کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا (وابا )که در هتل المپیک تهران برگزار شد، محمود مشحون بار دیگر به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین در این اجلاس ژان پابت به عنوان نایب رییس، هاکوپ حاجیلیان به عنوان دبیر کل، دکتر خالد به عنوان خزانه دار و مدار مرذوب به عنوان مدیر فنی این کنفدراسیون انتخاب شدند. محمود مشحون در دوره قبلی نیز ریاست این کنفدراسیون را برعهده داشت.

قایقرانان بادبانی در راه مالزی

پسران تیم ملی بادبانی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در قایق‌های اُپتیمیست فردا ۱۹ آذرماه راهی مالزی می‌شوند. تیم ملی بادبانی ایران که برای نخستین بار در این ماده به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند تمرینات خود را به طور مستمر در سواحل شمال و جنوب دنبال کرد تا آمادگی خود را برای حضوری موفق در این رقابت‌ها به دست آورد. سیلورهای کشورمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوآنگجو را پیش رو دارند و برای سنجش آمادگی خود به این رقابت‌ها اعزام می‌شود. این رقابت‌ها ۲۱ تا ۲۹ آذرماه در جزیره لانگکاوی مالزی در قایق‌های اپتیمیست به صورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد. در این مسابقات ورزشکاران کشورهای مالزی، تایلند، سنگاپور، میانمار، هنگ کنگ، چین، چین تایپه، ژاپن، کره، هند، سریلانکا، امارات، قطر، اندونزی و ایران حضور دارند. کیوان حسن‌زاده، حسن مهدی زاده، حسن وجدانی و محمدعلی رسولی که زیر ۱۴ سال سن دارند سیلورهای کشورمان هستند که به مربیگری خالد پرویز و با سرپرستی بابک فرزام خواه به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.