هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی شد

مجمع انتخابات رییس فدراسیون تیراندازی با انتخاب مجدد سیدمهدی هاشمی به عنوان رییس این فدراسیون برگزار شد. مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی صبح دیروز برگزار شد که در پایان از ۴۱ رای ماخوذه، سیدمهدی هاشمی با کسب ۳۶ رای بعد از دو سال سرپرستی، به عنوان رییس انتخاب شد. در این رای‌گیری ۴ رای سفید بود و مسعود شادمان نیز یک رای بدست آورد. قبل از رای‌گیری نیز مصطفی پورحسین از حضور در انتخابات کناره گیری کرد. اسدا... حیدری رییس پیشین فدراسیون، علی مجد آرا رییس تربیت بدنی ارتش و سیدمهدی میرمیران دبیر پیشین فدراسیون به نشانه اعتراض به عملکرد سازمان تربیت بدنی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، حضور نیافتند.منتقدین به عملکرد سازمان تربیت‌بدنی در نامه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد پیش‌بینی کرده بودند که مهدی هاشمی در انتخاباتی تشریفاتی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب خواهد شد.

مدال‌های ماریون جونز بازگردانده می‌شود

کمیته بین‌المللی المپیک آماده است تا دو مدال از پنج مدال ماریون جونز، دونده آمریکایی را به او بازگرداند. جونز به دلیل استفاده از مواد نیروزا در رقابت‌های المپیک سیدنی، مدال‌های خود را تحویل مقامات المپیک داد، اما در تصمیمی که اخیرا گرفته شده، قرار است مدال طلای ۲۰۰ متر و برنز پرش طول به او بازگردانده شود. جونز در بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی سه مدال طلا و دو برنز کسب کرد؛ اما مدال طلای کاترینا تانوئو، دونده دوی سرعت یونانی‌، به دلیل اینکه به طور کامل در المپیک ۲۰۰۴ آتن درگیر مساله دوپینگ بود به او بازگردانده نمی‌شود.

احتمال بازگشت علیمرادی به فدراسیون پزشکی

با عدم تشکیل جلسه معارفه رییس جدید فدراسیون پزشکی ورزشی،‌ احتمال بازگشت کرم‌اله علیمرادی قوت گرفت. چندی پیش از سوی علی سعیدلو حکم سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی برای سیدعلی جزایری صادر شد تا جایگزین کرم‌اله علیمرادی شود. قرار بود جلسه تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید روز دوشنبه برگزار شود، اما این جلسه تشکیل نشد تا شائبه بازگشت دوباره علیمرادی به فدراسیون پزشکی ورزشی قوت بگیرد.