عیسی ساوه شمشکی با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخابات فدراسیون اسکی برای چهار سال دیگر ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت. مجمع انتخابات فدراسیون اسکی با حضور ۶ کاندیدا برگزار شد و در پایان ساوه شمشکی از مجموع ۲۹ رای ماخوذه، موفق شد با کسب ۲۳ رای ریاست چهارسال آینده را هم بر عهده بگیرد. ساوه‌شمشکی از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۸ به عنوان رییس فدراسیون کارش را به صورت انتصابی آغاز کرد و پس از آن مرحوم حیدری تا سال ۱۳۷۴ رییس فدراسیون بود. دکتر زاهدی هم یک سال این سمت را در اختیار داشت تا ساوه‌شمشکی بار دیگر در ۱۳۷۹ ریاست فدراسیون را به صورت انتصابی بر عهده گرفت. او سال ۷۹ پس از اولین مجمع انتخاباتی به عنوان نخستین رییس انتخابی فدراسیون مشخص شد و از آن پس تاکنون در پست ریاست باقی مانده است.

مرتضی ساوه شمشکی، فاطمه رنگین کمان، قربانعلی سولقانی، سیف الله رجب بلوکات و رسول داوری دیگر کاندیداهای مجمع انتخابات فدراسیون اسکی بودند. در این رای گیری سولقانی ۵ رای کسب کرد.

جریمه ۸۸ هزار دلاری سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز که در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا به رای داور این مسابقه اعتراض کرده بود، به پرداخت هشتاد و دو هزار دلار جریمه محکوم شد. او در واکنش به تصمیم «کیم کلایسترز» داور این دیدار، ضمن اعتراض شدید لفظی، راکت خود را به زمین کوبید. در بحبوحه اعتراض ویلیامز به تصمیم داور، هنگامی ‌که قهرمان تنیس آمریکا به او نزدیک شد و او را به خویشتنداری دعوت کرد، ویلیامز تهدید کرد که توپ تنیس را به گلویش می‌کوبد. این دیدار در ماه دسامبر انجام شده بود و در همان زمان فدراسیون بین‌المللی تنیس که پیش‌تر ویلیامز را به پرداخت ده هزار دلار جریمه محکوم کرده بود، اعلام کرد تاب و تحمل چنین بی‌احترامی‌هایی را به داوران ندارد.

رکاب‌زنان ایران صدرنشین جاده آسیا

رده‌بندی امتیاز‌آورترین تیم‌های ملی دوچرخه سواری جهان ازسوی اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری اعلام شد که در آن و در بخش جاده آسیا تیم ملی ایران درصدر قرار دارد. در گزارش اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI) در ماه نوامبر تیم ایران با ۳۹۲ امتیاز و با اختلاف ۹۳ امتیاز نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی آسیا قرار گرفت. پس از رکاب‌زنان کشورمان، دوچرخه‌سواران ژاپن با ۲۹۹امتیاز، کره جنوبی با ۷۶ امتیاز در رده‌های بعدی هستند.