تکذیب سرمربیگری خواجه‌حسینی در کاراته بانوان

نایب رییس فدراسیون کاراته، خبر سرمربیگری وحید خواجه‌حسینی در تیم ملی بانوان را رد کرد. عشرت شاه‌محمدی گفت: در مواقع ضروری و مورد نیاز از مشاوره خواجه حسینی استفاده می‌کنیم، اما او به هیچ وجه سرمربی تیم ملی نیست و با کاراته‌کاران زن تمرین نمی‌کند. نمی‌دانم چرا برخی می‌خواهند برای تیم بانوان حاشیه سازی کنند. او درباره اعزام خواجه‌حسینی با تیم بانوان به مسابقات بین‌المللی چین گفت: خواجه‌حسینی به عنوان کارشناس، همراه این سبک اعزام شد.

میراسماعیلی کاندیدا شد

قهرمان دو دوره جودو جهان برای حضور در مجمع انتخابات رییس فدراسیون ثبت‌نام کرد. آرش میراسماعیلی که شنبه فرم ثبت نام خود را گرفته بود، دیروز با مراجعه به فدراسیون رسما برای حضور در انتخابات ریاست جودو نام نویسی کرد. ملی‌پوش و سرمربی سابق تیم ملی تصمیم دارد شانس خود را برای ورود به عرصه مدیریتی فدراسیون جودو امتحان کند. پیش از این علیرضا امینی، علیرضا مرادی، محمد کیهان، مهرداد حسن‌زاده و ایرج اکبرلو ثبت نام کرده بودند.

آیت الهی سرپرست فدراسیون شنا شد

امیرحسین آیت‌الهی با حکم رییس سازمان تربیت بدنی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شد. او ۱۰ سال عضو سابق تیم ملی شنا در رده‌های سنی مختلف و عضو تیم ملی جوانان واترپلو در دهه ۶۰ و اوایل ۷۰ بود. آیت الهی مهندس عمران و از مدیران صنعتی است. وحید مرادی رییس سابق فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو که دوره چهار ساله ریاستش در این فدراسیون به پایان رسیده است، به مدت ۲۰ سال در سمت‌های مختلف در این فدراسیون حضور داشت. مرادی دبیرکل کنفدراسیون شنای آسیا هم بود که این سمت را در انتخابات اخیر از دست داد.

یک مربی جدید در تیم ملی کشتی فرنگی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران از اضافه شدن یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی خبر داد. محمدبنا گفت‌: انتخاب نوربخش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین کادر فنی تیم‌های ملی؛ بود، ضمن اینکه همچنان نوربخش در کنار ما حضور دارد و قرار است در آینده یک مربی دیگر نیز پس از تایید فدراسیون به کادر فنی تیم بزرگسالان اضافه شود.

ثبت‌نام از کاندیدا‌های فدراسیون‌های کاراته و تنیس

کار برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های کاراته و تنیس آغاز شد. به گفته رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، با توجه به تاکید سعیدلو برای برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های کاراته و تنیس، پس از طی سلسه‌مراتب اداری از روزهای آینده ثبت نام از کاندیداهای ریاست این دو فدراسیون آغاز می‌شود. محمد حسن عالمی‌گفت: تمام تلاش سازمان تربیت بدنی که مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها در فضای شفاف و به دور از مسائل حاشیه‌ای برگزار شود.