پیروزی با ارزش بارسا وحذف لیورپول

در آغاز هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا، سه شنبه شب هشت دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، بارسلونای اسپانیا برابر اینترمیلان ایتالیا، لیورپول انگلستان مقابل دبرسن مجارستان و آرسنال انگلستان برابراستاندارد لی یژ بلژیک به برتری دست یافتند. بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلون میزبان اینترمیلان ایتالیا بود، در این بازی شاگردان پپ گورادیولا با گل‌های پیکه ۱۰ و رودریگوئز ۲۵، اینتر را شکست دادند. از دیگر اتفاقات مهم این شب حذف لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا بود. تیم فوتبال لیورپول سه شنبه شب با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود دبرسن به برتری رسید، اما با توجه به شکست لیون مقابل فیورنتینا، شانسی برای حضور در مرحله حذفی این رقابت‌ها ندارد. تک گل لیورپول دراین دیدار را انگاگ در دقیقه ۴ به ثمر رساند. با این حساب تیم‌های فیورنتینا و لیون از این گروه به دور بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

آرسنال نیز با برتری دو بر صفر بر استاندارد لی یژ، صعود خود را قطعی کرد. سمیر نصری و دنیلسون گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.

نتایج کامل دیدارهای سه شنبه شب به این شرح است: دبرسن صفر لیورپول ۱ / فیورنتینا ۱ المپیک لیون صفر / رابین کازان روسیه صفر دینامو کی یف اوکراین صفر/ بارسلونا ۲ اینتر صفر / گلاسکو رنجرز اسکاتلند صفر اشتوتگارت آلمان ۲ / یونی یرا رومانی ۱ سوی یا اسپانیا صفر / آلکمار هلند صفر المپیاکوس یونان صفر / آرسنال ۲ استاندارد لی یژ صفر.