آغاز دوباره لیگ با نبرد دیدنی سپاهان - پرسپولیس

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از جمعه این هفته آغاز خواهد شد تا تیم‌ها پس از استراحتی۲۰ روزه بار دیگر وارد ماراتن نفس گیر نیم فصل دوم در سوز و سرمای زمستان شوند. لیگ برتر در حالی ۲۰ روز تعطیل شد تا تیم ملی در فضای آرام به بازی‌های تدارکاتی و رسمی‌خود بپردازد؛ اما از قضا تیم ملی هم نتوانست علاقه‌مندان به فوتبال را راضی کند. با این وجود هفته هفدهم لیگ که از جمعه ششم آذرماه آغاز می‌شود می‌تواند آغاز دوباره‌ای باشد برای فوتبال باشگاهی ایران به خصوص اینکه در سرآغاز نیم فصل دوم دیدار حساس و پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس روز شنبه با یکدیگر در اصفهان بازی خواهند داشت.

پرسپولیس و سپاهان همواره برگزار کننده دیدارهایی مهیج و بعضا جنجالی بوده‌اند؛ ولی امیدواریم در بازی شنبه خود در فولاد شهر ارائه کننده یک بازی زیبا و به دور از جنجال باشند. در این بازی رویارویی امیرقلعه نویی و کرانچار که طی هفته گذشته برای یکدیگر خط و نشان هم کشیده‌اند جالب خواهد بود و باید ببینیم که حرف‌های کرانچار و قلعه نویی در میدان عمل چگونه از کار در خواهد آمد.

درسویی دیگر آبی پوشان تهرانی نیز امیدوار بودند روزهای ناکامی‌در لیگ برتر را با تمرین و مرارت در تعطیلات اخیر جبران کنند؛ اما حضور بازیکنان پرتعداد در اردوی تیم ملی و مصدومیت مهره‌های تاثیرگذار باعث شد تا برنامه‌های مرفاوی آن طور که دلخواه بود، اجرا نشود. با این شرایط او باید عصر شنبه در آخرین دیدار هفته هفدهم تیمش را به مصاف پیکان بفرستد که از قضا این تیم هم گرفتار در بحران است. این دو تیم که روزی در صدر جدول مقتدرانه پیش می‌رفتند، در بازی روز شنبه برای نزدیک شدن به سپاهان می‌جنگند و دل به ۳ امتیاز بازی دارند.