تیم‌های واترپلو نفت و گاز گچساران و نفت و گاز امیدیه راهی مرحله‌ پلی‌آف (حذفی) هفتمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا شدند.

سومین و آخرین روز از مسابقات مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا، با برگزاری دو دیدار در استخر استادیوم دمام عربستان پیگیری شد که با توقف نفت و گاز گچساران - مدعی قهرمانی این رقابت‌ها مقابل القادسیه عربستان و پیروزی نفت و گاز امیدیه مقابل الندال سوریه و صعود دو نماینده ایران به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های مقدماتی به مرحله حذفی به پایان رسید. طبق برنامه بازی بعدی تیم نفت و گاز امیدیه مقابل العربی کویت است و نفت و گاز گچساران با الندال سوریه بازی می‌کند. تیم‌های برنده دو دیدار پلی‌اف در مرحله نیمه نهایی به ترتیب به مصاف تیم‌های الاتحاد عربستان و القادسیه عربستان می‌روند.

دومین پیروزی برای ذوب‌آهن

تیم هندبال ذوب آهن اصفهان به دومین پیروزی خود در مسابقه‌های باشگاه‌های آسیا دست یافت. در ادامه دوازدهمین دوره مسابقه‌های هندبال باشگاه‌های آسیا در اردن تیم هندبال ذوب آهن نماینده ایران با نتیجه ۳۷ بر ۲۸ تیم الحسین اردن را شکست داد.

ذوب آهن دومین پیروزی خود را در این رقابت‌ها کسب کرد. دیروز طبق برنامه هر دو نماینده ایران با قرعه استراحت روبه‌رو بودند. شهرداری زرند کرمان دومین نماینده ایران در این رقابت‌ها یک شکست را در کارنامه دارد.

بازگشایی پیست بین‌المللی اسکی توچال

پیست بین‌المللی اسکی توچال به عنوان اولین پیست بازگشایی شده در سال ۱۳۸۸ در کشور، با حضور مدیران، مسوولان و چهره‌های ورزشی افتتاح ‌شد.

عیسی ساوه شمشکی در مراسم بازگشایی ادعا کرد پیست توچال با نظر بازرسان و به خاطر اینکه کاملا آماده است، بازگشایی می‌شود. پیست توچال امسال برای نخستین بار ۳۶۰۰ متر حصارکشی شده است تا اسکی‌بازان محدوده فعالیت خود را بدانند و صدمات کمتر شود. در حال حاضر اعضای تیم ملی اسکی ایران در رشته‌های آلپاین، اسنوبورد و صحرانوردی که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی کانادا آماده می‌کنند، در پیست توچال تمرین می‌کنند. ایران برای حضور در این دوره از المپیک چهار سهمیه دارد.