کنفدراسیون فوتسال برزیل از عباس ترابیان دعوت کرد به عنوان سرپرست تیم فوتسال منتخب جهان را در دیدار با تیم ملی این کشور همراهی کند. برزیلی‌ها که از وحید شمسایی، محمد طاهری و مصطفی نظری برای حضور در دیدار دوستانه تیم‌های منتخب جهان و تیم ملی این کشور دعوت به عمل آورده‌اند از ترابیان نیز خواسته به عنوان سرپرست بهترین‌های فوتسال دنیا را در این دیدارهای تدارکاتی همراهی کند. این برای نخستین بار است که یکی از مدیران فدراسیون فوتبال تحت چنین عنوانی در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا می‌کند.

دایی پیشنهاد یک میلیاردی مس را رد کرد

علی دایی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که فعلا ترجیح داده از فوتبال دور باشد، چند روز پیش پیشنهاد مدیرعامل مس کرمان را برای قبول هدایت این تیم رد کرد. چند روز پیش بود که مسوولان باشگاه مس کرمان در تماسی تلفنی با دایی، خواهان حضور او در این تیم شدند، ولی دایی این پیشنهاد را رد کرد. نکته قابل‌توجه این است که باشگاه مس کرمان برای عقد قرارداد یک سال و نیمه با دایی پیشنهادی در حدود یک میلیارد تومان ارائه داد ولی در نهایت با پاسخ منفی دایی مواجه شد. او به مسوولان مس گفت که حاضر نیست در خارج از تهران مربیگری کند.

جدال مرگ و زندگی بحرین و نیوزیلند

مسابقه برگشت پلی آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در قاره آسیا و اقیانوسیه دو تیم بحرین و نیوزیلند امشب در ورزشگاه شهر «ولینگتون» برای کسب مجوز صعود به جام جهانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه ملی منامه بدون گل به پایان رسید. در صورت صعود یکی از این دو تیم این اتفاق برای اولین‌بار خواهد بود.

حیدری: آقای قطبی اینجا مائو مائو نیست

سپهر حیدری انتظار داشته در لیست افشین قطبی حضور داشته باشد و معتقد است دوری‌اش از تیم ملی به افت در چند بازی اخیر پرسپولیس مربوط نمی‌شود. حیدری به طعنه می‌گوید: «ایراد از من است. من مشکل دارم که سه سال است فیکس پرسپولیس بازی می‌کنم. اشکال از من است که روزی گل قهرمانی همین پرسپولیس را زدم و حتی برای دلخوشی هم دعوتم نکردند. یکی از دوستانم به من گفت، بیا با قطبی تماس بگیر شاید تو را فراموش کرده! باورم شد من دارم در جزیره «مائو مائو» زندگی می‌کنم! وگرنه مگر می‌شود بازیکن فیکس پرسپولیس را نبینند و فراموشش کنند؟