غلامپور: تیم مهدکودک‌های ایران هم اردن را می‌برد!

همه می‌دانند که بهزاد غلامپور هیچ علاقه‌ای به افشین قطبی ندارد، چراکه جایگزینی او به جای دایی‌، باعث بیکاری چندماهه آقا بهزاد شد! مربی دروازه‌بان‌های استقلال در انتقاد از تشکیل اردوی تیم ملی گفت: متاسفانه فقط منشور اخلاقی و جریمه‌ها در فوتبال ما حرفه‌ای است و الا چیز دیگری حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم چرا در تشکیل اردوی تیم ملی اینقدر عجله داشتند. بازی با اردن که این حرف‌ها را ندارد. تیم مهد کودک‌های ایران هم اردن را می‌برد! ضیایی ششمین مربی اخراجی لیگ برتر

محمدحسین ضیایی، سرمربی تیم صبا به دلیل عملکرد ضعیفش در این تیم برکنار و جایش را به رسول کربکندی داد. تیم صبا ششمین تیم این فصل پس از شاهین، فولاد، استقلال اهواز، پاس و ابومسلم است که در کادر فنی‌اش تغییراتی را انجام داده است.

بارسلونا با روبینیو به توافق رسید

بارسلونا با روبینیو بر سر مدت و شرایط قرارداد به توافق اولیه دست یافته است. روبینیو قصد دارد در زمستان به طور کامل از منچسترسیتی جدا شود، اما غول‌های کاتالان ترجیح می‌دهند او را تا انتهای فصل قرض گرفته و سپس خریداری کنند و البته تا پایان فصل دستمزد او را بپردازند. احتمال این قرارداد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دارد بیشتر و بیشتر می‌شود و گفته می‌شود مقامات دو باشگاه این هفته بر سر مفاد قرارداد با هم مذاکره خواهند کرد.

علی انصاریان در فولاد گستر تبریز

علی انصاریان، مدافع اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حال مذاکره برای پیوستن به تیم فولادگستر تبریز است. این بازیکن در نیم فصل اول لیگ هشتم در استقلال اهواز توپ می‌زد که در اواسط فصل قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و به تهران بازگشت. فولادگستر پس از جذب آقایی و خطیبی نتایج خوبی در لیگ دسته اول گرفته است.

رونالدینیو بخت حضور مجدد در تیم ملی برزیل را دارد

سرمربی برزیل می‌گوید، رونالدینیو هنوز از توانایی بازی برای این تیم برخوردار است و می‌تواند در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی حضور داشته باشد. دونگا گفت: این بستگی به رونالدینیو دارد که نشان دهد دوست دارد برای برزیل بازی کرده و به این تیم کمک کند. رونالدینیو از ماه آوریل تاکنون برای برزیل بازی نکرده است.