ایران پنجم شد

کاروان ورزشی ایران با کسب ۴۵ مدال طلا، نقره و برنز به عنوان پنجمی سومین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن در ویتنام دست یافت. در آخرین روز از سومین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن که در دو شهر هوشی مینه و هانوی ویتنام برگزار شد تیم‌های ملی فوتسال، کیک بوکسینگ، موی تای و پنچاک سیلات ایران به مصاف حریفان خود رفتند تا با کسب ۵ مدال طلا، ۴نقره و ۲ برنز، کاروان ورزشی کشورمان را در مجموع با ۴۵ مدال رنگارنگ به جایگاه پنجمی این دوره از بازی‌ها برسانند.

کاروان ورزشی ایران که در دوره اول این بازی‌ها در تایلند یازدهم و در دومین دوره در ماکائو هشتم شده بود با ۳پله صعود و کسب ۱۷ مدال طلا، ۱۵نقره و ۱۳ برنز بعد از کشورهای چین، ویتنام، قزاقستان و تایلند در جایگاه پنجم جدول رده بندی کشورها قرار گرفت.

ششمین شکست ممفیس در غیاب حدادی

تیم ممفیس بامداد دیروز در هفتمین بازی فصل خود در مسابقات حرفه‌ای بسکتبال NBA ششمین شکست خود را تجربه کرد. ممفیس که به دیدار لس‌آنجلس لیکرز رفته بود، در پایان با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۰ مغلوب این تیم شد. حامد حدادی مانند ۲ بازی گذشته در این دیدار نیز از روی نیمکت شاهد شکست تیم خود بود. رودی گای از ممفیس با کسب ۳۳ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد. «آلن‌ایورسن» یکی از ستاره‌های ممفیس گریزلیز که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است، با نظر لونل هالینز، سرمربی این تیم به میدان نرفت.

درخشان، مدرس سمینار مربیگری جودو در قزاقستان

اتحادیه جودوی آسیا با ارسال نامه‌ای خطاب به تمامی کشورهای عضو از برگزاری سمینار آموزش و مربیگری جودو در قزاقستان خبر داد. مطابق با اعلام JUA این دوره طی روزهای چهارم تا ششم دسامبر ۲۰۰۹ (۱۳ تا ۱۸ آذر ۸۸) برگزار می‌شود و محمد درخشان، رییس کمیته آموزش و مربیگری و کاتای اتحادیه جودوی آسیا به همراه دو مدرس دیگر در آن تدریس می‌کنند.

براساس اعلام اتحادیه جودو آسیا، این اتحادیه حداکثر هزینه دو شرکت‌کننده از هر کشور را بر عهده دارد و در صورتی که نفرات بیشتری از یک کشور در این دوره شرکت کنند، هزینه‌ها بر عهده خودشان است.