شاهین ۰ - مقاومت ۰

در آخرین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر شنبه تیم فوتبال شاهین بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر میزبان مقاومت سپاسی شیراز بود که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. با این تساوی تیم فوتبال شاهین بوشهر با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تیم مقاومت سپاسی شیراز نیز با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. دیدار دوستانه‌ بارسلونا در کویت

تیم بارسلونا اسپانیا در دیداری تدارکاتی در کویت مقابل الکاظمه به میدان می‌رود. تیم بارسلونا اسپانیا پس از پایان مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های جهان در ابوظبی امارات در دیداری تدارکاتی در کشور کویت به مصاف تیم الکاظمه این کشور می‌رود. تیم بارسلونا برای انجام این دیدار مبلغ یک میلیون و ۷۰۰هزار دلار را از سران باشگاه کویتی دریافت خواهد کرد.

مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از ۲۰ تا ۲۸ آذرماه سال جاری در ابوظبی پایتخت کشور امارات انجام می‌شود.

مرفاوی هو شد، قلعه‌نویی تشویق

هواداران استقلال بعد از شکست تیمشان مقابل راه‌آهن علیه مرفاوی شعار دادند و قلعه‌نویی را تشویق کردند. پس از باخت ۳بر ۲ استقلال مقابل راه‌آهن شمار زیادی از هواداران استقلال علیه مرفاوی شعار دادند. آنها همچنین قلعه نویی را تشویق کردند. دوگانگی در میان هواداران استقلال پس از پایان این دیدار کاملا مشخص بود به طوری که مخالفان و موافقان مرفاوی به درگیری لفظی پرداختند و هر یک دیگری را به بی‌غیرتی متهم کردند.

بکهام پولدار و پولدارتر می‌شود

بازیکن انگلیسی تیم فوتبال لس آنجلس گالکسی طبق ادعای رسانه‌های بریتانیایی سال گذشته ۵/۱۶میلیون دلار از طریق قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی به حساب خود واریز کرده است. بکهام سال گذشته میلادی در نخستین فصل حضورش در تیم لس آنجلس گالکسی، ۵/۱۶میلیون دلار درآمد از بابت قرارداد با اسپانسرها کسب کرده است. این در حالی است که بکهام به طور جداگانه ۵/۵میلیون دلار از تیم لس آنجلس گالکسی حقوق دریافت کرده و این به غیر از حقوقی است که او به همراه همسرش بابت نشان بکهام از شرکت‌های تولیدی دریافت کرده است.