توفان نقره‌ای در کویر

گرچه رکورد شکست‌ناپذیری مس کرمان در خانه قبلا توسط استقلال شکسته شده است، اما هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که تیم ناقص حمید استیلی در غیاب علی کریمی چنین توفانی به پا کند. درخشش استیل آذین این تیم را موقتا به رده سوم جدول منتقل کرد.

گل‌ها: چاووشی (۹)، غلامی (۳۱ و۴۱)،‌ شاپورزاده (۳۵)، خسروی (۴۵)، نوروزی (۹۲) برای استیل آذین و ادینهو (۵۵) و قربانی (۸۸) برای مس. ورزشگاه شهید باهنر کرمان، تماشاگر ۶هزار نفر

داور: سعید بخشی زاده ،اخطار: ادینهو ، ‌زالترون، حسین خانی (مس)، خسروی (استیل آذین) ،اخراج: زالترون (۸۳)

شرح گل‌ها: ۱-۰ (استیل آذین): دقیقه ۷ در شلوغی محوطه جریمه مس توپ سرگردانی که توسط سامان صفا به طور ناقص دفع شد در شش قدم به افشین چاووشی رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق موفق به گلزنی شد.

۲-۰ (استیل آذین): دقیقه ۳۰ مدافعان مس کرمان به گمان آفساید ایستادند و پیش روی سه بازیکن استیل آذین با پاس عرضی حسین کعبی در داخل محوطه جریمه به محمد غلامی رسید تا این بازیکن با یک بغل پا کار را تمام کند.

۳-۰ (استیل آذین): دقیقه ۳۴ روی غافلگیری مدافعان و دروازه‌بان مس امیر شاپورزاده از پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و پس از ورود به محوطه جریمه با یک ضربه چیپ دروازه مس کرمان را برای سومین بار گشود.

۴-۰ (استیل آذین): در دقیقه ۴۰ ضربه محمد غلامی پس از برخورد با پیروز قربانی و دفع ناقص این بازیکن بار دیگر نصیب محمد غلامی شد تا بار دیگر دروازه مس با یک ضربه چیپ باز شود.

۵-۰ (استیل آذین): دقیقه ۴۶ ارسال مواج امیر شاپور زاده به درون محوطه شش قدم با ضربه سر میثم خسروی باعث شد دروازه مس برای پنجمین بار باز شود.

۵-۱ (مس): در دقیقه ۵۵ ارسال رجب‌زاده با ضربه سر ادینهو تبدیل به گل اول مس شد.

۵-۲ (مس): در دقیقه ۸۶ ادینهو کرنری را روی دروازه استیل آذین ارسال کرد که ضربه سر پیروز قربانی مدافع پیش تاخته مس گل دیگری را برای مس کرمان همراه داشت.

۶-۲ (استیل آذین): دقیقه ۹۱ روی ضدحمله‌ای که نصیب استیل آذین شد، نقی شاه مرادی پاس در عمقی را به رضا نوروزی داد تا بازیکن تعویضی استیل آذین نیز موفق به گلزنی شود.

اتفاق ویژه: پرگل‌ترین بازی لیگ در شرایطی اتفاق افتاد که نزدیکان به مس پیش‌بینی می‌کردند که بالاخره مشکلات مالی و حاشیه‌های بی‌پایان چه بلایی سر نماینده ایران در آسیا خواهد آورد. این شکست شاید باعث بشود که نسبت به همکاری با پرویز مظلومی نیز یک تجدیدنظر کلی صورت بگیرد.

بهترین بازیکن: امیر شاپورزاده. این بازیکن علاوه بر گلزنی پاس گلی نیز داد تا بازیکن برتر زمین لقب بگیرد. ضمن اینکه دوندگی بالای حسین کعبی نیز در این بازی قابل تقدیر بود.