در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، در گروه B تیم پیکان پنجشنبه به مصاف العربی قطر رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست دهد. پیکان در گیم اول ۲۵ بر ۲۳، گیم دوم ۲۵ ـ ۱۹ و گیم سوم ۲۵ بر ۱۴ توانست از سد العربی بگذرد. تیم پیکان با این پیروزی با دو برد و یک شکست راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های باشگاه‌های جهان شد.

جایزه ۲۰‌هزار دلاری در انتظار تکواندوکاران ایران

محمد باقری معتمد و فرزاد عبداللهی به مسابقات مکزیک موسوم به «تور جهانی تکواندو» دعوت شدند. تور سالانه جهانی تکواندو ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) در سالن «پالاچیو دلوس دیپورترز» مکزیکوسیتی برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها ۱۶ تکواندوکار برتر جهان که غالبا مدال‌آوران المپیک و مسابقات جهانی هستند در اوزان المپیکی ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- مردان و ۵۷ کیلوگرم بانوان مسابقات خود را برگزار خواهند کرد. کمیته برگزاری این مسابقات جوایز نقدی ۲۰‌هزار، ۱۰‌هزار و ۵‌هزار دلاری را برای نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها در نظر گرفته است.

طلای کامپوند تیمی‌برای کمانداران ایران

کمانداران ایران در مسابقات تیمی بازی‌های داخل سالن آسیا به نشان طلای این رقابت‌ها دست یافتند. عبدالله کیایی، رضا زمانی‌نژاد، منصور کردی و محمد علی کریمی ترکیب تیم کامپوند را تشکیل می‌دادند. تیم ایران در مسابقه نهایی با پیروزی ۲۲۸ بر ۲۱۹ بر نمایندگان تایلند، قهرمان شدند.

۳ نقره برای بانوان سانشوکار ایران

بانوان سانشوکار ایران ۳ مدال نقره برای کاروان ورزشی اعزامی به سومین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن کسب کردند. در وزن ۴۸ کیلوگرم خدیجه زینال‌زاده که در مقدماتی حریفی از هنگ کنگ را شکست داده بود، در دیدار فینال مغلوب حریفی از ویتنام شد. در وزن ۵۶ کیلوگرم مریم توکلی در فینال نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد. در ۷۰ کیلوگرم هم فاطمه دهقان سومین مدال نقره ایران را کسب کرد. پیش از این زهرا کریمی به مدال طلای این دوره از بازی‌ها دست یافته بود.