مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشخص شدن فهرست بازیکنان مازاد تیم فوتبال پرسپولیس تا شنبه (امروز) خبر داد. حبیب کاشانی گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشخص شدن فهرست بازیکنان مازاد تیم فوتبال پرسپولیس تا شنبه (امروز) خبر داد. حبیب کاشانی گفت: فهرست بازیکنانی را که در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند، سرمربی تیم امروز در اختیار من قرار می‌دهد. با توجه به شرایطی که بر تیم حاکم است و مقررات نقل و انتقالات نیم فصل دیگر نمی‌توان این فهرست را «فهرست بازیکنان مازاد» نام گذاشت؛ چرا که تنها در یک سقف تعیین شده و تعدادی بازیکن محدود از این تیم ما موقتا به تیمی ‌دیگر می‌روند.

رونالدو حداقل یک ماه دیگر مصدوم است!

امیدواری‌های رئال برای بازگشت سریع کریستیانو رونالدو در هم شکست و خبر رسید که او حداقل یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. ستاره رئال مادرید که از ناحیه مچ پا مصدوم است مورد معاینه دکتر قرار گرفت، تاکنون جزئیات چندانی از این موضوع منتشر نشده است، اما خبر کلیدی این است که اگر همه چیز در برنامه بهبودی این بازیکن ۲۴ ساله عالی پیش برود او دست کم یک ماه دور از میادین خواهد بود.

تلاش تراکتوربرای بازی دوستانه با فنرباغچه

باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال مذاکره برای برگزاری یک بازی دوستانه با تیم فنرباغچه ترکیه است. مسوولان این باشگاه تبریزی در تلاش هستند تا در تعطیلات نیم فصل حداقل سه بازی دوستانه با دو تیم «آدانا اسپور» و «فنرباغچه» برگزار کند. تراکتور با تیم دسته‌دومی ‌آدانا اسپور یک مسابقه انجام خواهد داد که محل برگزاری آن در ترکیه می‌باشد؛ ولی در مقابل فنرباغچه به صورت رفت و برگشتی بازی خواهد کرد.

مانچینی: من بهترین سرمربی برای رئال هستم!

روبرتو مانچینی که یکی از گزینه‌های جانشینی پلگرینی در رئال مادرید است، رسما به این موضوع واکنش مثبت نشان داد. مانچینی به ال‌پاییس گفته من بهترین سرمربی ممکن برای رئال هستم! او حرف‌های دیگری هم زده: «من کاملا آماده حضور روی نیمکت یک تیم ایتالیایی یا تیمی از کشوری دیگر هستم و مربیگری در تیمی با پرستیژ رئال هم باعث افتخار من و هر مربی دیگری است.»