گل‌ها: کریم باقری (۳۵ و ۵۴)برای پرسپولیس و داوود دانشدوست (۴۵)برای ابومسلم، پنج‌شنبه ۱۴ آبان، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: ۱۵ هزارنفر داور: خداداد افشاریان، اخطار: سعید خانی(ابومسلم)

پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، نبی‌الله باقری‌ها، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری (۷۶ مجتبی شیری)، فراگو تیاگو، کریم باقری، عادل کلاه کج(۷۰ مهدی شیری)، هوار ملا محمد، وسلی برازیلیا و مجتبی زارعی(۵۹ میثم بائو).

ابومسلم: مجید غلامی، رضا ناصحی، سعیدخانی،علی حقدوست، داوود دانش‌دوست، مصطفی شهرکی(۷۴ نوری)، مجتبی سرآسیابی، جواد ضیغمی(۵۷ شکوه مقام)، ابراهیم لوینیان، فرشاد بهادرانی، یونس شاکری (۸۵ رجب‌زاده)

شرح بازی: گرچه دو گل از کریم باقری،‌ پرسپولیسی‌ها را با خیال راحت‌تر به تعطیلات نیم‌فصل فرستاد، اما این تیم به هیچ وجه، آن گروه باصلابتی که مدعی قهرمانی نشان بدهد، ‌نیست. یک پیروزی ضعیف خانگی مقابل ابومسلم قعرنشین در حالی که فقط

۵۱ درصد مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود، نشان می‌دهد که آنها شرایط فنی خوبی ندارند. ابومسلم که خود تیم چندان باکیفیتی نبود، یک بار بازی را به تساوی کشاند و در لحظات آخر درست مثل لحظه گل مساوی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که

این بار بخت با پرسپولیس یار بود. تغییرات بسیار زیاد در ترکیب پرسپولیس و عدم استحکام در ستون فقرات تیم، باعث شده که آنها همیشه مسابقات را به همین ترتیب به پایان برسانند. در این نیم فصل پرسپولیس کمتر نمایی از یک تیم مقتدر و زیبا را داشت.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (پرسپولیس): سانتر علیرضا محمد با ضربه سر چکشی کریم باقری به تور دروازه ابومسلم رسید.۱-۱(ابومسلم): ضربه ایستگاهی ناصحی با ضربه تمام‌کننده ناصحی به طاق دروازه پرسپولیس چسبید. ۲-۱(پرسپولیس): کریم گل دوم را روی سانتر شکوری از چپ و با یک پرش بلند با استفاده از اشتباه غلامی به ثمر رساند.

بهترین بازیکن: کریم باقری با دو گلی که در این مسابقه زد هفت گله شد و قرمز‌ها را با خیال راحت‌تر به تعطیلات فرستاد.