خیابانی: لیدرهابا مرفاوی هماهنگ بودند

در جریان بازی استقلال و شاهین تماشاگران استقلال به دلیل مشکلاتی که بین این گزارشگر و صمد مرفاوی ایجاد شده بود علیه خیابانی شعار دادند. اما پس از سوت پایان بازی زمانی که خیابانی برای مصاحبه با مربیان دو تیم کنار زمین حاضر شد به نظر می‌رسید که این دو نفر هیچ مشکلی با هم ندارند. خیابانی درباره اتفاقات این بازی می‌گوید: «آنها در چند مورد علیه من شعار دادند و مرا پولکی خطاب کردند. با این حال مرفاوی حتی یکبار هم دست بلند نکرد و از آنها نخواست که توهین‌های شان را تمام کنند. اما وقتی در کنار زمین با من مواجه شد بلافاصله از لیدرهایی که هنوز مشغول شعار دادن بودند خواست که ساکت شوند.» فصل گذشته هم استقلالی‌ها مدعی بودند که قلعه نویی با برخی از لیدرها رابطه دارد.

شفق: حضور غیرقانونی استیلی را پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: حضور غیرقانونی حمید استیلی سرمربی تیم استیل آذین روی نیمکت در بازی با تراکتور را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌کنیم. ناصر شفق گفت: البته ما در این خصوص قبلا به طور شفاهی از کمیته انضباطی پیگیر مساله بودیم که آنها در پاسخ اعلام کرده‌اند گزارشی مبنی بر اخراج استیلی از زمین بازی در دیدار این تیم مقابل سایپا به دست ما نرسیده است.

پیروزی شاگردان حجازی در جام حذفی اسلواکی

تیم دونایسکا استرادا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسلواکی مقابل بودوا به برتری دست یافت. در این بازی که دیشب در زمین دونایسکا برگزار شد، این تیم با نتیجه ۳- صفر حریف را با شکست بدرقه کرد تا برای بازی برگشت کار سختی پیش روی نداشته باشد. این تیم که زیر نظر ناصر حجازی اداره می‌شود، در لیگ نیز نتایج خوبی کسب کرده است و احتمالا یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.