یک طلا و یک نقره برای کوراش ایران

در ادامه مسابقات کوراش سومین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا یک مدال طلا و یک نقره دیگر برای ایران به دست آمد.

بعد از کسب مدال طلای وزن ۶۰- کیلوگرم توسط مصطفی دلیریان، دیروز حسین قمی در وزن ۹۰- کیلوگرم نیز به مقام قهرمانی دست یافت. قمی بعد از یک دور استراحت، نمایندگانی از کشورهای هند و افغانستان را شکست داد و در فینال با ضربه فنی حریف تاجیکستانی به مدال طلا دست یافت. تکتم بیدل در بخش بانوان هم بعد از غلبه بر نمایندگان هند و افغانستان در مبارزه فینال برابر حریف ازبکستانی خود به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست ادامه دهد و به مدال نقره بسنده کرد.

قائم‌مقامی و پورکاشیان، همچنان بهترین‌های ایران

فهرست جدید بین‌المللی از سوی فدراسیون جهانی شطرنج منتشر شد. طبق این فهرست استاد بزرگ «وسلین توپالف» بلغارستانی با درجه ۲۸۱۰ همچنان در صدر فهرست درجه بین‌المللی جهان قرار گرفت. طبق این لیست استاد بزرگ احسان قائم مقامی همچنان با درجه ۲۶۰۳‌صدرنشین فهرست درجه بین‌المللی کشورمان است و در بخش بانوان هم استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان با درجه ۲۳۰۶‌صدرنشین است.

سفر تیم ملی پرورش‌اندام به امارات

تیم ملی پرورش‌اندام ایران متشکل از ۱۰ بدنساز، دو مربی، یک داور و ۶همراه برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم امارات شد. محل برگزاری مسابقات جهانی WPBF، سالن النهدا است و احسان خواجوی، مهدی حیدری، وحید رفتار همدانی، محرم پناهی، رضا باقرزاده، مرتضی اویسی پاک‌نیت، مهدی عیاری، علی اسداللهی، فریدون حقی و حسن رهنمائیان ملی‌پوشان پرورش اندام ایران هستند. تیم ملی ایران در اوزان ۸۵ و ۱۰۰+ کیلو دو نماینده خواهد داشت.