اولین گل یک مهاجم برای فولاد پس از ۱۴۰۰ دقیقه

در بازی فولاد و صبا بالاخره پای یکی از مهاجمان فولاد به گلزنی باز شد و این اولین گل یک مهاجم برای تیم خوزستانی در لیگ نهم بود. آمار مهاجمان فولاد در این دوره از مسابقات می‌تواند در دنیای فوتبال بی‌همتا باشد. به ندرت پیش می‌آید که مهاجمان یک تیم ۱۵ هفته در حسرت گلزنی بمانند و حدود ۱۴۰۰ دقیقه از باز کردن دروازه حریف عاجز بمانند. مجید جلالی امیدوار است با جذب دو مهاجم در نیم فصل این مشکل را برطرف کند. اروگوئه حریف نوجوانان ایران شد

تیم اروگوئه حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام‌جهانی نوجوانان ۲۰۰۹ خواهد بود. پس از اینکه گفته می شد تیم ملی نوجوانان ایران در دور دوم جام جهانی فوتبال نوجوانان باید با تیم سوم گروه A ؛ یعنی آلمان بازی کند مشخص شد که اروگوئه نسبت به آلمان وضعیت بهتری داشته و نوجوانان ایران باید به مصاف این تیم بروند. اروگوئه در آخرین بازی خود با تساوی مقابل ایتالیا ۴ امتیازی شد و به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ایران قرار گیرد. این دیدار روز پنج‌شنبه ۱۴ آبان در ورزشگاه «اسونه» شهر کالابار به برگزار می شود.ایران در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار اسپانیا- بورکینافاسو روبه‌رو می‌شود.

نیکبخت: بازگشتم به پرسپولیس پیگیری می‌شود

علیرضا واحدی نیکبخت گفت: باشگاه تراکتورسازی به تعهداتش عمل نکرده و چک‌های من برگشت خورده است. وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نمی‌کند، من خودم را بازیکن آزاد می‌دانم. وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تراکتورسازی هم از تصمیم شما اطلاع دارد، گفت: من نمی‌دانم که آیا آنها از تصمیم من مطلع هستند یا خیر؛ اما من تصمیمم را گرفته‌ام و در تیم تراکتورسازی بازی نخواهم کرد. نیکبخت در پاسخ به این سوال که قضیه‌ بازگشت شما به پرسپولیس به کجا انجامید، گفت: ان‌شاءالله پس از انجام صحبت‌ها این قضیه مشخص می‌شود؛ اما بازگشتم به پرسپولیس در شرف انجام شدن است.

احضار بازیکنان پرسپولیس و استیل به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدی بازیکن تیم استیل آذین و شیث رضایی بازیکن تیم پیروزی را فرا خواند. سرپرستان تیم‌های پرسپولیس و استیل‌آذین و مهدی محمدی از استیل آذین و شیث رضایی از پیروزی در مورد وقایع مسابقه دو تیم در هفته پانزدهم لیگ برتر به کمیته انضباطی احضار شدند. این نشست سه شنبه ۱۲ آبان برگزار می‌شود.