سجاد مرادی طلایی شد

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های داخل سالن آسیا سجاد مرادی موفق به کسب دومین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها شد. سجاد مرادی، نماینده ایران در ماده دوی ۸۰۰ متر توانست با ثبت رکورد یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه به نشان طلای این رقابت‌ها دست یابد. امیر مرادی دیگر نماینده ایران هم در این ماده عنوان چهارم را به خود اختصاص داد. طلای کوراش بر گردن دلیریان

نماینده وزن ۶۰ - کیلوگرم تیم ملی کوراش ایران به مدال طلای بازی‌های آسیایی داخل سالن ویتنام دست پیدا کرد. مصطفی دلیریان که ماه گذشته عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده بود دیروز در مسابقات کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا که در هانوی ویتنام جریان دارد، موفق به کسب مدال طلا شد. دلیریان دیروز سه بار بر روی تاتامی حاضر شد و حریفانی از مغولستان، چین تایپه و افغانستان را شکست داد و طلا گرفت. در ادامه این مسابقات امروز اکرم خانی در وزن ۵۷- کیلوگرم در گام نخست با حریفی از قزاقستان روبه‌رو می‌شود و در صورت پیروزی در این مسابقه با حریفی از هنــد مبارزه می‌کند.

لیلا ابراهیمی رکورد زد

سومین روز از رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های داخل سالن آسیا در ویتنام با رکوردشکنی لیلا ابراهیمی در ماده دوی ۳هزارمتر دنبال شد. ابراهیمی که در دوی ۳هزار متر می‌دوید با رکورد ۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه عنوان پنجم را کسب کرد. ابراهیمی با ثبت این زمان، رکورد ایران را به میزان ۱۸ ثانیه بهبود بخشید تا برای اولین بار یک بانوی دونده ایرانی در زیر ۱۰ دقیقه این مسافت را بپیماید. در این ماده دونده اتیوپی الاصل تابعه بحرین مدال طلا گرفت، دونده‌ای از ویتنام دوم شد و ورزشکار دیگری از بحرین که اتفاقا او هم آفریقایی الاصل بود، مدال برنز را از آن خود کرد.

۴هزار دلار برای حضور ارمنستان و آذربایجان ایران

رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه و با حضور دو کشور آذربایجان و ارمنستان برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها که در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، علاوه بر تیم‌هایی از استان مازندران، نمایندگانی از دیگر استان‌های کشور نیز به این مسابقات دعوت شده‌اند. در این رقابت‌ها به هر تیم خارجی حاضر در رقابت‌ها ۲۰۰۰ دلار اهدا می‌شود، ضمن اینکه به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب ۲۵۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ دلار و به تیم‌های اول تا سوم نیز به ترتیب ۳۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ دلار اهدا می‌شود. قرار بود دو تیم داغستان و قرقیزستان هم برای این مسابقات به ایران بیایند، اما به دلیل آنکه جام‌ هاشمی‌نژاد در تقویم فیلا قرار ندارد، مسابقات باید با کمتر از چهار تیم برگزار شود. به همین دلیل فدراسیون کشتی به این دو اعلام کرده است حضورشان در این رقابت‌ها منتفی است.

ایران به بنگلادش مربی کشتی اعزام می‌کند

رییس کمیته مربیان فدراسیون کشتی اعلام کرد که بنگلادش خواستار حضور مربیان ایرانی شده است. مهدی شیرگیر در این‌باره گفت: چند کشور دنیا برای استفاده از مربیان کشتی ایران ابراز تمایل کرده‌اند که یکی از این پیشنهاد‌ها از کشور بنگلادش است. ما نیز در حال بررسی این موضوع هستیم.