تیم راه‌آهن بعد از به ثمر رساندن گل در دقیقه ۱۵ در حالت تدافعی قرار گرفته بود و چشم به ضدحملات داشت، تا اینکه بالاخره تیم پیکان در دقایق پایانی بازی با به ثمر رساندن یک گل شکست را با مساوی عوض کند. گل‌ها: محمد زینو (۱۵) برای راه‌آهن جهانگیر عسگری (۹۰) برای پیکان.

ورزشگاه شهید رجایی قزوین، تماشاگر ۱۲۰۰.

داور: دانشور اخطار: رضا نورمحمدی (راه‌آهن) سعید لطفی و رزاقی راد (پیکان).

پیکان: منصور غلامعلی‌زاد، مهدی تاجیک، سعید لطفی، محمود پوراسدالله، حمید هدایتی، علی قربانی (۷۰ جهانگیر عسگری)، محمدرضا طهماسبی ، میثم رضاپور، علی فرمانی (۸۳ روح الله عطایی)، سعید دقیقی (۵۰ مجید خدابنده لو)، ایمان رزاقی راد.

سرمربی: حمید درخشان.

راه‌آهن: فرشید کریمی، رضا نورمحمدی، مجید نورمحمدی، ایمان حیدری (۶۰ فرید عابدی)، میلاد زنیدپور، ابراهیم کریمی، مجید باجلان، ابوذر رحیمی، حسین پاشایی (۴۶ کمال کامیابی)، محمد زینو (۸۵ حامد نورمحمدی)، محمود آمنه.

سرمربی: ارنی برندتس.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (راه‌آهن): در دقیقه ۱۵ ارسال ایمان حیدری به محمد زینو رسید و یک و دو او با میلاد، زنیدپور زینو را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم سوریه‌ای راه‌آهن با ضربه‌ای فنی دروازه تیم پیکان را باز کرد.

۱-۱ (پیکان): در دقیقه ۹۰ روی کرنر ارسالی محمدرضا طهماسبی با ضربه سر جهانگیر عسگری به گل تساوی دست یافت تا در هفتمین بازی متوالی بدون برد میدان را ترک کرده و این بار در دقیقه ۹۰ از شکست فرار کند.

اتفاق ویژه: تیم راه‌آهن را می‌توان بدشانس ترین تیم لیگ نامیدراه‌آهنی‌ها برای ششمین بار در فصل جاری در دقیقه ۹۰ برد را با مساوی عوض کردند تا از کسب دو امتیاز دیگر محروم شوند.

بهترین بازیکن: محمد زینو، مهاجم سوریه‌ای تیم راه‌آهن که ضمن به ثمر رساندن یک گل در خط حمله تیم راه‌آهن عملکرد بسیار خوبی در ضد حملات داشت.