اولین طلای ایران بر گردن رجبی

نماینده پرتاب وزنه بانوان ایران اولین مدال طلای کاروان ایران و نخستین مدال طلای دوومیدانی کشورمان در بازی‌های آسیایی داخل سالن ویتنام را کسب کرد. در پایان نخستین روز از مسابقات دوومیدانی بازی‌های آسیایی داخل سالن در «هانوی» ویتنام لیلا رجبی نماینده پرتاب وزنه کشورمان با ثبت رکورد ۱۷ متر و ۷ سانتی متر ضمن کسب اولین مدال طلای کاروان کشورمان در این بازی‌ها موفق شد نخستین مدال طلای دوومیدانی بانوان ایران را از آن خود کند. در این ماده ورزشکاران تایلند و چین تایپه دوم و سوم شدند. لیلا رجبی در پایان این مسابقه تست دوپینگ داد. در ادامه این رقابت‌ها لیلا ابراهیمی در دوی ۱۵۰۰ متر با زمان ۴ دقیقه و ۲۵ ثانیه با ایستادن بر سکوی چهارم از کسب مدال بازماند، اما رکورد ملی این ماده را ۱۱ ثانیه بهبود بخشد.

واترپلو ایران با دو بازیکن خارجی در مسابقات آسیایی

تیم واترپلو نفت و گاز گچساران برای حضور قدرتمند در هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دو بازیکن اسبق تیم ملی مجارستان را به خدمت گرفت. «ژولته پتوری»، بازیکن ۴۱ ساله مجارستانی که سابقه بیش از ۲۰۰ بازی ملی را در کارنامه بازیگری‌اش دارد و دو دوره با تیم ملی کشورش قهرمان جهان و دو دوره با تیم باشگاهی «واشاش» قهرمان اروپا شده است. واری آتیلا، بازیکن ۴۳ ساله دیگر بازیکن مجارستانی است که هفت سال سابقه عضویت در تیم ملی واترپلو این کشور را دارد و همراه این تیم قهرمانی در المپیک ۲۰۰۴ آتن و دو دوره قهرمانی جهان را در کارنامه بازیگری‌اش دارد. این دو بازیکن یار کمکی و خارجی تیم نفت و گاز گچساران قرار است پیش از آغاز مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در عربستان به این تیم ملحق شوند.

پیروزی یاران اونیل و جیمز در روز شکست کلیپرز

بامداد دیروز لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها کلیولند کاوالیرز که این فصل شکیل اونیل را هم به خدمت گرفته است، مقابل شارلوت بابکت به پیروزی ۹۰ بر ۷۹ رسید. در این دیدار لبرون جیمز، ستاره کلیولند تنها به کسب ۱۴ امتیاز بسنده کرد و روز ضعیفی را از لحاظ کسب امتیاز داشت. شکیل اونیل نیز ۱۴ امتیاز را برای این تیم به دست آورد. لس‌آنجلس کلیپرز نیز مغلوب دالاس شد. تیم ممفیس گریزلیز که حامد حدادی را در اختیار دارد، امروز به مصاف دنور ناگتز می‌رود.