تکذیب دوپینگ ورزشکار بازی‌های رایانه‌ای

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی اعلام خبر دوپینگی بودن یکی از اعضای تیم ملی بازی‌های رایانه‌ای این فدراسیون را تکذیب کرد. عزالدین حیدری گفت: این خبر اشتباه اعلام شده است. پیش از این اعلام شده بود نمونه دوپینگ یکی از اعضای تیم ملی بازی‌های رایانه ای ایران مثبت اعلام شده و او اجازه ورود به دهکده بازی‌های قهرمانی داخل سالن آسیا را ندارد.

حدادی بدون امتیاز زمین بازی را ترک کرد

حامد حدادی در دومین دیدار تیم ممفیس گریزلیز در فصل جدید رقابت‎های بسکتبال حرفه‎ای آمریکا به میدان رفت، اما نتوانست به عنوان امتیازآور در پیروزی تیمش نقش داشته باشد. تیم ممفیس گریزلیز بامداد امروز (شنبه) دومین دیدار خود در فصل ۱۰-۲۰۰۹ مسابقات بسکتبال حرفه‎ای آمریکا (NBA) موفق شد با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۷ مقابل تورنتو راپتورز صاحب برتری شود. ملی‎پوش بسکتبال ایران هم در این بازی توسط «لیونل هالینز» به بازی فراخوانده شد، اما بدون اینکه امتیازی به دست آورد زمین را ترک کرد.

مربی ارمنی تیم ملی ژیمناستیک ایران را ترک کرد

آرمن اسکوئیان، مربی ارمنی تیم ملی ژیمناستیک هنری با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت، ایران را ترک کرد. او همراه چند مربی هموطنش به دعوت فدراسیون ایران کار مربیگری ژیمناستیک هنری را در ایران آغاز کرده بود.

اسکوئیان از دو سال پیش از سوی احمد محتشمی رییس فدراسیون، هدایت تیم ملی را در کنار طاهرخانی، میر قائمی و مربی کره‌ای بر عهده گرفت. پس از رفتن سرمربی کره ای و حسن میرقائمی از تیم ملی، اسکوئیان به عنوان تنها مربی خارجی در کنار طاهرخانی در تیم ملی باقی ماند که او هم ایران را ترک کرد.

لغو محدودیت استفاده از ملی‌پوشان در لیگ کشتی

کمیته لیگ اعلام کرد با تصمیم مسوولان فدراسیون کشتی، از این پس قانون محدودیت استفاده از کشتی‌گیران ملی‌پوش در تیم‌های لیگ برتر کشتی وجود نخواهد داشت.

براین اساس از این پس تیم‌های حاضر در لیگ کشتی آزاد و فرنگی می‌توانند به جذب ملی‌پوشان بدون محدودیت اقدام کنند. در قانون پیشین در آئین‌نامه کمیته‌ لیگ هر تیم تنها می‌توانست از دو کشتی‌گیر ملی‌پوش استفاده کند.