گلزنی ایمان مبعلی در شهرآورد دبی

هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های امارات با گلزنی ایمان مبعلی برای تیم النصر پیگیری شد. در جذاب ترین دیدار هفته تیم فوتبال النصر در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی به دیدار دیگر همشهری خود، الوصل رفت و موفق شد طی یک بازی برتر و با درخشش ایمان مبعلی میهمانش را با نتیجه ۳ بریک شکست دهد. در این بازی برای تیم النصر ایمان مبعلی در دقایق۱۳ و ۳۲ گلزنی کرد. هافبک ایرانی تیم فوتبال النصر با گلزنی در شهرآورد دبی، جمع گل‌های زده خود در فصل جاری لیگ امارات را به عدد ۴ رساند تا در زمره بهترین گلزنان این رقابت‌ها قرار‌گیرد.

رونالدو :رونی به رئال بیاید

کریستیانو رونالدو معتقد است؛ وین رونی، همبازی پیشین وی در تیم فوتبال منچستریونایتد، باید همانند او به رئال مادرید بپیوندد. این بازیکن بر این باور است که وین رونی به زودی انگلستان را ترک می‌کند و برنابئو بهترین جا برای ادامه فوتبال او است. رونالدو گفت: او (رونی) اگر به رئال بیاید در این تیم می‌درخشد.

ملاحی: خسرو حیدری هم طبق فیلم سه کارته بود

کریم ملاحی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان که به شکستن رای کمیته انضباطی در کمیته استیناف امیدوار است، همچنان بابت اینکه فیلم مسابقات پاس همدان ملاک تصمیم‌گیری کمیته انضباطی در صدور رای شده است، ناراحت است و در این باره می‌گوید: «اگر ملاک کمیته انضباطی به جای گزارش ناظر بازی فیلم مسابقه باشد، بنابراین خسرو حیدری هم طبق فیلم سه کارته شده و باید استقلال یک مسابقه خود را سه هیچ ببازد.» در مورد هافبک راست استقلال این شائبه پیش از بازی پاس همدان وجود داشت که استعلام باشگاه استقلال از سازمان لیگ باعث شد که خسرو در این مسابقه به میدان برود.

ایستگاه متروی ورزشگاه آزادی افتتاح می‌شود

ایستگاه متروی ورزشگاه آزادی آماده افتتاح شد تا حمل و نقل تماشاگران با سهولت بیشتری انجام گیرد.‌ ضیاءآذری، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، گفت: کارهای پایانی ایستگاه متروی این ورزشگاه که در حریم این ورزشگاه قرار دارد، با کمک و همکاری مسوولان سازمان تربیت بدنی با شرکت متروی تهران به اتمام رسیده و این ایستگاه آماده بهره برداری است. این امر کمک بسیاری به حضور بیشتر تماشاگران و رفت و آمد راحت‌تر استفاده‌کنندگان از امکانات این مجموعه خواهد کرد.