ایران با ایتالیا، ژاپن و مصر هم‌گروه شد

در پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات جهانی والیبال در سال ۲۰۱۰ تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت. مطابق با قرعه‌کشی انجام شده مسابقات در شش شهر کشور ایتالیا همزمان برگزار خواهد شد که براین اساس تیم ملی ایران در گروه A همراه با ایتالیا (میزبان)، ژاپن و مصر قرار گرفته است. مسابقات این گروه در شهر میلان برگزار می‌شود. براساس این گزارش، تیم ملی والیبال ایران ۲۵ سپتامبر نخستین مسابقه خود را برابر مصر برگزار می‌کند. از نکات قابل توجه در این قرعه‌کشی می‌توان به قرار گرفتن برزیل و کوبا به عنوان قدرت‌های والیبال جهان در گروه B اشاره کرد که مسابقه حساس این دو تیم ۲۷ سپتامبر انجام می‌شود. نادریان، بهترین تکواندوکار وزن سوم جهان

فدراسیون جهانی تکواندو WTF در پایان نوزدهمین دوره مسابقات جهانی به میزبانی دانمارک، تازه‌ترین رده‌بندی تکواندوکاران برتر جهان را در ماه نوامبر اعلام کرد که براین اساس رضا نادریان به عنوان برترین تکواندوکار وزن سوم جهان معرفی شده است. رضا نادریان با وجود نایب قهرمانی در مسابقات جهانی دانمارک با کسب ‌٨٩/٩٠ امتیاز به عنوان بهترین تکواندوکار وزن ‌٦٣- کیلوگرم در رده نخست این رنکینگ قرار دارد. همچنین محمد باقری معتمد در وزن چهارم و علیرضا نصرآزادانی در وزن پنجم به همراه یوسف کرمی در وزن هفتم در رده دوم قرار گرفته‌اند.

صبامهر مغلوب ذوب‌آهن شد

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال روز گذشته با چهار دیدار در چهار شهر انجام شد و طی آن در شیراز تیم لوله A.S این شهر توانست با نتیجه ۷۲ بر ۶۷ بر توزین الکتریک کاشان غلبه کند. در گرگان تیم شهرداری میزبان هیات بسکتبال شهرکرد بود و با نتیجه ۸۳ بر ۶۲ حریف خود را شکست داد. در بندرامام، تیم پتروشیمی با امتیاز ۹۸ بر ۵۲ پاسارگاد شیراز را شکست داد و در قزوین هم تیم صبامهر با نتیجه ۷۳ بر ۸۷ مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد.

بازیکن دوپینگی در تیم بازی‎های رایانه‎ای

مدیران آزمایشگاه کلن آلمان از مجموع نمونه‎گیری مربوط به ورزشکاران اعزامی ایران به بازی‎های ۲۰۰۹ داخل سالن قهرمانی آسیا، تست دوپینگ مربوط به یکی از بازیکنان تیم ملی بازی‏های رایانه‎ای را مثبت اعلام کردند. ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اعلام کرد که این ورزشکاردوپینگی حق شرکت در بازی‎های ویتنام را ندارد.