آشتیانی: من ومرفاوی تا آخر با لمپنیسم مبارزه می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال با حمایت مجدد از صمد مرفاوی گفت: مرفاوی و کادر فنی فعلی تا پایان لیگ نهم در استقلال خواهند بود و با نتیجه‌ای که خواهند گرفت به انتقادها پاسخ خواهند داد، ضمن این که شب دراز است و قلندر بیدار! امیررضا واعظی آشتیانی پس از شایعه‌ تغییر کادر فنی استقلال گفت: نه من و نه مرفاوی بلد نیستیم که چگونه پول خرج کنیم و به بازیکنان حریف زنگ بزنیم و آنها را تطمیع کنیم. ما به دنبال فوتبال پاک هستیم و داریم این فوتبال پاک را در استقلال تجربه می‌کنیم و با مرفاوی تا آخر با لمپنیسم مبارزه می‌کنیم.

نکونام و شجاعی مقابل بارسا

اوساسونا در حساس‌ترین بازی هفته نهم لالیگا امشب به مصاف بارسلونا می‌رود که دو بازیکن ایرانی نیز در این بازی حضور خواهند داشت. جواد نکونام برای پنجمین بار مقابل بارسلونا قرار می‌گیرد. او در چهار بازی گذشته دو بار شکست خورده، یک بار مساوی کرده و یک بار به برد دست یافته است. اما جدال پنجم با انگیزه دیگری همراه است و نکونام پس از گلزنی به رئال‌مادرید در سانتیاگو برنابئو این بار دروازه‌ بارسلونا را هدف گرفته است و قصد دارد گلزنی به بارسلونا را نیز در کارنامه خود اضافه کند. مسعود شجاعی نیز برای سومین بار رویارویی مقابل بارسلونا را امشب تجربه خواهد کرد. تمام بلیت‌های این بازی از سه ماه قبل فروش رفته است.

بازگشت فرهاد کاظمی به مشهد

فرهاد کاظمی از پنجشنبه رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ابومسلم مشهد کار خود را آغاز کرد تا بتواند این تیم بحران زده را از سقوط نجات دهد. کاظمی در اولین دوره لیگ برتر با این تیم مشهدی خاطرات خوبی را داشت و ابومسلم را به مقام پنجم لیگ برتر رساند. کاظمی که بحث حضور او در ابومسلم طی سال‌های اخیر بارها مطرح شده بود، بالاخره پس از ۸ سال دوباره سکان هدایت اولین تیم خود در لیگ برتر را بر عهده گرفت.

استقلال به دنبال مهاجم

استقلال تهران در نیم فصل قصد خرید بازیکن دارد و آنها می‌خواهند یک مهاجم را به خدمت بگیرند.! باشگاه استقلال در تلاش برای جذب یک مهاجم است تا بتواند در نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کند. هنوز بازیکن خاصی مدنظر کادر فنی استقلال نیست و از بین گزینه‌هایی که به باشگاه ارائه می‌شود بهترین بازیکن را مرفاوی انتخاب خواهد کرد.