محمد بیداریان شناگر ۲۱ ساله ایران در ماده ۱۰۰ متر آزاد استخر مسافت کوتاه (استخر ۲۵ متر) موفق به قرار گرفتن در رنکینگ فدراسیون جهانی این رشته (فینا) شد. او با زمان ۵۱/۴۹ ثانیه در رده ۶۲ رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد. در فهرست منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی شنا «ابود ماته» شناگر استرالیایی با زمان ۲۹/۴۶ ثانیه در جای نخست است. این برای دومین‎بار در تاریخ ورزش ایران است که یک شناگر موفق به قرار گرفتن در رنکینگ فینا شده است. پیش از این محمد علیرضایی به عنوان اولین شناگر ایرانی در ماده ۵۰ متر قورباغه در رنکینگ فدراسیون جهانی شنا قرار گرفت. علیرضایی رتبه ۲۶ رنکینگ فینا را به خود اختصاص داده بود.

معتمد ریو جایزه می‌گیرد

فدراسیون تکواندو در نظر دارد یک دستگاه خودرو ریو به عنوان پاداش مدال طلای مسابقات جهانی دانمارک اهدا کند. بر این اساس محمد باقری معتمد که به مدال طلای وزن چهارم دانمارک دست یافت، از طرف فدراسیون تکواندو این جایزه را دریافت خواهد کرد. همچنین قرار است دیگر نفرات در ازای هر برد خود مبلغی را به عنوان پاداش از فدراسیون تکواندو دریافت کنند.

لغو بازی در اولین هفته لیگ‌برتر والیبال

اولین دیدار نماینده والیبال استان خراسان رضوی در لیگ‌برتر لغو شد. اکبر ابرونی، دبیر هیات والیبال خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: «ممکن است اسپانسر تیم استان تغییر کند و به واسطه این تغییر مشکلاتی در رابطه با قرارداد بازیکنان به وجود آید. به همین دلیل از فدراسیون خواستیم بازی لغو شود و این درخواست ما مورد موافقت فدراسیون والیبال قرار گرفت.» این بازی قرار بود روز سه‌شنبه و در شهر کرمان برگزار شود که به تعطیلات بین هفته‌های سوم و چهارم موکول شد.