اتفاقی که منتظرش بودیم در این بازی برای استیل‌آذین افتاد تا این تیم باز هم در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند. این چهارمین باری بود که استیل‌آذین در وقت اضافه بازی باخته را با تساوی دو بر دو عوض کرد. اگر وقت اضافه نبود اولین سه امتیاز این فصل ابومسلم به دست می‌آمد، اما شانس با این تیم باز هم یار نبود.

گل‌ها: خرسندنیا (۴۷)، خانی (۵۰) برای ابومسلم و آذری (۱۷)، چیه را (۹۲) برای استیل‌آذین

داور: احمد صالحی

اخطار: حق دوست، مومونی، خرسندنیا (ابومسلم)، عشوری (استیل‌آذین)

ابومسلم: حمید غلامی، محمد رضا ناصحی، عبدالجواد مومونی، داوود دانش‌لو، سعید عبدالله‌پور، امجد شکوه مقام، علی حق‌دوست، سعید خانی، محمد رجب‌زاده، محمدرضا خرسند‌نیا، جواد ضیغمی

استیل‌آذین: علی نظرمحمدی، علی عشوری‌زاد، مهدی محمدی، لک‌چیه‌را، کاظم برجلو (۱۹) شاه مرادی (۶۰)رضا نوروزی)، علی آذری، حامد کاویانپور، محمدرضا مهدوی، امیرشاپورزاده، رضا رحمتی، محمد غلامی‌

شرح گل‌ها:

۱-۰ (استیل‌آذین): دقیقه ۱۷ علی آذری پشت ۱۸ قدم ضربه ایستگاهی زد که مستقیم وارد دروازه شد.

۱-۱ (ابومسلم): دقیقه ۴۷ سعید عبدالله‌پور با نفوذ از سمت راست زمین پاس رو به بیرونش را محمد رضا خرسندنیا سرضرب وارد دروازه کرد.

۱-۲ (ابومسلم): دقیقه ۵۰ خطای پنالتی نظرمحمدی روی جواد ضیغمی‌ را سعیدخانی از روی نقطه پنالتی به گل دوم تبدیل کرد.

۲-۲ (استیل‌آذین): چیه را توپ ارسالی حامد کاویانپور را با ضربه سر به گوشه دروازه ابومسلم فرستاد.

اتفاق ویژه: عبدالجواد مومونی آخر بازی با تماشاگران ابومسلم درگیری لفظی پیدا کرد. در این بازی برای اولین بار در ورودی جایگاه خبرنگاران، خبرنگاران را تفتیش بدنی کردند و وسایلشان را گشتند.

بهترین بازیکن: محمدحسن رجب‌زاده. او با تکنیک بالا و حفظ توپ خوب خط دفاعی استیل‌آذین را آزار داد و زمانی که ابومسلم نیاز به حفظ توپ داشت به خوبی وارد عمل شد. رجب‌زاده روی ضربه پنالتی ابومسلم هم نقش داشت.