جنجال‌های سرمربی تیم پرشور!

سایت گل - درگیری لفظی کمالوند با علی کریمی و حسین کعبی و زیر سوال بردن عملکرد داور مسابقه برای تمام کسانی که بازی‌های تراکتورسازی را دنبال می‌کنند به یک موتیف تمام عیار تبدیل شده؛ آنچه در هفته‌های گذشته هم به کرات از سوی سرمربی جوان و کم‌تجربه تراکتورسازی دیده شده است.

هفته اول؛ تراکتورسازی - صباباتری: بلافاصله پس از سوت پایان بازی فراز کمالوند که در اولین بازی تیمش بازنده از میدان خارج شده بود این بازی را ملاک خوبی برای ارزیابی تراکتورسازی ندانست و از هواداران پرتعداد و متعصب این تیم خواست تا از هفته‌ چهارم قدرت واقعی تیم محبوب‌شان را ببینند. کمالوند، با این جمله که همه تیم‌های تحت هدایتش اولین بازی خود را باخته‌اند، سعی در تلطیف شرایط موجود داشت.

هفته سوم؛ شاهین - تراکتورسازی: کمالوند، بعد از پیروزی قاطع و شگفت‌انگیز تراکتورسازی که با نتیجه ۴ بر ۲ رقم خورد، چنان عنان اختیار را از کف داد که از شکسته شدن مرزهای فوتبال دوقطبی ایران گفت و تراکتورسازی را قطب جدید فوتبال ایران معرفی کرد.

هفته‌پنجم؛ پیکان - تراکتورسازی: دومین باخت تراکتورسازی در لیگ‌برتر با اولین اعتراض‌های آشکار کمالوند همراه شد. او با اشاره به بودجه سه میلیاردی تراکتورسازی و قراردادهای ۷۰-۶۰میلیونی بازیکنانش از هواداران این تیم خواست تا انتظارات خود را با محدودیت‌های مالی باشگاه تطبیق دهند. کمالوند البته داور مسابقه را به بی‌تجربگی متهم کرد.

هفته ششم؛ تراکتورسازی - استقلال: اولین تساوی خانگی تراکتورسازی هم اظهارات جنجالی و تحرک‌آمیز کمالوند را در پی داشت. او مدعی شد با تیم لیگ یکی تراکتورسازی به مصاف آبی‌ها رفته و پس از سوت پایان بازی هم خوشحالی را در چهره بازیکنان و مربیان استقلال دیده است.

هفته هفتم؛ مقاومت - تراکتورسازی: چهره مغموم کمالوند بعد از گل به خودی دقیقه ۸۱ محمد نصرتی در کنفرانس مطبوعاتی با مرتبط دانستن نتیجه تساوی با عملکرد داور از سوی کمالوند اتفاق تازه‌ای نبود. سرمربی تراکتورسازی با دلخوری شدید از قضاوت داور مسابقه گل به خودی نصرتی را اتفاقی دانست و از قولی که به مسوولان باشگاه تراکتورسازی برای عدم انتقاد از داور مسابقه داده بود، گفت.

هفته نهم؛ ملوان- تراکتورسازی: تراکتور بازی یک بر صفر برده را با تساوی عوض کرده بود و گرفتن یک پنالتی به سود ملوان و اخراج کرار جاسم برای جملات تند و جنجال‌ساز کمالوند کفایت می‌کرد. سرمربی تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی داور را به باد انتقاد گرفت. او مدعی شد داور یک پنالتی ناقص به سود ملوان گرفت و از اخراج پژمان نوری امتناع کرده است. در پایان همین بازی بود که کمالوند از تهیه فیلمی خبر داد که در آن هشت اشتباه تاثیرگذار داوران علیه تراکتورسازی به تصویر کشیده شده بود.

هفته دهم؛ تراکتورسازی - سایپا:‌ اولین باخت خانگی برای هواداران متعصب تراکتورسازی پذیرفتنی نبود، اما ادعای تکراری کمالوند پس از این بازی تا حدودی حوصله تماشاگران تبریزی را سر برد. کمالوند بعد از باخت دو بر یک به سایپا مدعی شد تیمش تا هفته دهم هشت امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از کف داده و اگر این اشتباهات نبود تیمش امروز در صدر جدول قرار داشت. هفته یازدهم؛ سپاهان- تراکتورسازی: باخت دور از انتظار تراکتورسازی در اصفهان جای هیچ‌گونه توجیهی نداشت اما برای فراز کمالوند کار نشد ندارد. به‌رغم اینکه سپاهان سه بار به گل رسیده بود و تنها اشتباه داور چشم‌پوشی از اعلام پنالتی به سود تراکتورسازی بود، کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «اشتباهات داوری نتیجه بازی را رقم زد و سپاهان سه موقعیت گل هم نداشت!»