وزنه‌برداران ایران، قهرمان و نایب قهرمان آسیا

تیم‌های وزنه‌برداری باشگاه ملی حفاری و مناطق نفت خیز جنوب که به نمایندگی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا در ازبکستان شرکت کرده بودند، عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی این دوره از پیکارها را در رده سنی جوانان از آن خود کردند. در پایان این پیکارها تیم ملی حفاری با ‌٥٩١ امتیاز قهرمان شد، تیم مناطق نفت خیز جنوب با ‌٥٨٦ امتیاز نایب قهرمان شد و باشگاه نماینده کشور میزبان نیز با ‌٥١١ امتیاز بر سکوی سوم پیکارها ایستاد. در این پیکارها دو باشگاه از ایران و باشگاه‌هایی از کشورهای ازبکستان، ترکمنستان، کره جنوبی، چین، اردن، تاجیکستان و قزاقستان حضور داشتند.

پنجمی آسیا برای تیم کایاک ایران

تیم دو نفره کایاک سوار ایران در مسافت ۵۰۰۰ متر رده‌سنی بزرگسال به عنوان پنجمی رضایت داد. به گزارش خبرگزاری فارس، در این رقابت که با حضور ۵ قایق برگزار شد، تیم دو نفره عباس سعیدی و امین بداغی با زمان ۱۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه در رده پنجم ایستاد. در این ماده نمایندگان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند.

اعلام رسمی یک مورد صغرسن در والیبال

نماینده فدراسیون والیبال در مسابقات جوانان کشور تخلف تیم یزد در این رقابت‌ها را تایید کرد. احمد بندری گفت: «در یک روستای یزد بیشتر از فامیلی میرحسینی استفاده می‌شود، یکی از بازیکنان این تیم به دور از چشم مربی و مسوولان تیم تخلف کرده و با صغر سنی در مسابقات اراک شرکت کرده بود.» به گفته بندری بعد از تایید این اقدام بازیکن یزدی، بر اساس قانون تیم یزد به‌رغم صعود به مرحله نیمه‌نهایی، از چارچوب مسابقات حذف شد.