باشگاه لیورپول عربستانی می‌شود؟

یک گروه سرمایه‌گذاری عربستانی در نظر دارد باشگاه لیورپول را خریداری کند. آنفیلدی‌ها به زودی پول کافی برای خرج کردن در اختیار خواهند داشت، چرا که گروه سرمایه گذاری F۶، در حال گفت‌وگو با جرج ژیلت آمریکایی یکی از دو مالک آمریکایی لیورپول است. این گروه که به شاهزاده فیصل بن فهد بن عبدا... تعلق دارد، تایید کرد که با ژیلت و تام هیکس بزرگ‌ترین سهامداران لیورپول برای به خدمت گرفتن این باشگاه در حال گفت‌وگو هستند. F۶ می‌تواند تمام ۵۰‌درصد سهم ژیلت را بخرد و در کنار هیکس شریکی با حقوق برابر بشود. این گروه حتی می‌تواند سهام هیکس را نیز از آن خود کند.

تهدید رئال و رونالدو توسط یک جادوگر

یک جادوگر تهدید کرد ستاره‌ پرتغالی رئال مادرید را جادو کرده و به این ترتیب این بازیکن دچار آسیب دیدگی خواهد شد. این جادوگر که نامش فاش نشده است، نوشته است: آسیب دیدگی او شدید هم نخواهد بود، با این حال این بازیکن بیش از آن که بتواند بازی کند، دچار آسیب خواهد بود. به گفته‌ این جادوگر رئال مادرید را در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ جادو کرده و به این ترتیب قوهای سپید در این دو سال با بحران روبه‌رو شدند.

مرفاوی: قول پیروزی در شهرآورد را نمی‌دهم

صمد مرفاوی گفت: «شناخت خوبی از پیروزی داریم. آنها هم از ما شناخت خوبی دارند. چیزی که در چنین دیدارهایی مهم است، این است که ۲ تیم آرامش و تمرکز لازم را داشته باشند. «هیچ مربی برای برد قول نمی‌دهد؛ اما قطعا ما تلاش‌مان را خواهیم کرد که پیروز شهرآورد باشیم.»