فدراسیون فوتبال روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در جلسه‌ای داغ و پرخبر میزبان مربیان تیم‌های ملی و تیم‌های لیگ برتری و دسته اول ایران بود. مهدی تاج هم وعده داد تا این جلسات حداقل هر دو سه ماه یک بار برگزار شود. گزیده ای از این جلسه را می‌خوانید: * علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران: فوتبال ایران افت کرده و این سیر نزولی دلایل مختلف دارد. در فوتبال ایران منافع بنده مهم نیست، بلکه فوتبال ملی در اولویت قرار دارد و نباید به آن لطمه‌ای وارد شود. این کار فقط با اتحاد و یکدلی به دست می‌آید. اگر چه از زمانی که در فدراسیون بودم، از این که تعامل خوبی وجود نداشته، زجر می‌کشیدم.

* مهدی تاج، نایب‌رییس فدراسیون فوتبال: قرار است در مسابقات لیگ برتر از سوی فدراسیون در ۴ گوشه زمین بازی دوربین‌هایی نصب شود تا عملکرد بازیکنان به دقت مورد آنالیز قرار گیرد. ما با دریافت هزینه از باشگاه‌ها فیلم آنالیز باشگاه‌ها را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

* افشین قطبی، سرمربی تیم ملی فوتبال: در ایران کار کردن بسیار سخت است، ولی من در هیچ کجا ندیدم که فوتبال اینقدر روی مردم اثر بگذارد. متاسفانه در این جا دیوارهایی ساختند که خانواده فوتبال از هم دور شود و من امیدوارم که این دیوارها هرچه سریع‌تر فرو ریزد. موفقیت تیم ملی با باشگاه‌ها یکسان است و من سعی می‌کنم برای تماشای تمرینات تیم‌های شهرستانی سفر کنم.

* فیروز کریمی، سرمربی تیم داماش گیلان: حضورم در شهرستان مصاحبه در مطبوعات را کمرنگ کرد. اجازه بدهید اندکی به کارم برسم چون امسال گروه سختی داریم و باید با تمام قوا به صعود فکر کنیم، اما سعی می‌کنم از این پس بیشتر در خدمت مطبوعات باشم و امیدوارم فدراسیون فوتبال و به خصوص کمیته داوران نگاه ویژه به لیگ یک داشته باشند.

* غلامحسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال امید: به من مربوط نیست که با باشگاه‌ها در بیفتم، اما اگر سر ناسازگاری بگذارند و ادامه کار را میسر نکنند با یک تلفن با افتخار از تیم امید می‌روم. آقای قطبی خودش ایرانی است و این را می‌گویم چون می‌دانم به او بر نمی‌خورد. اما اگر مربی خارجی بیاید توهین به همه مربیان ایرانی است.

* محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم فوتبال سایپا: کفاشیان به من گفت من پسر خوبی هستم و من هم در جواب گفتم کفاشیان بچه خوبی است، اما ایشان علاقه‌ای به فوتبال ندارد و اشتباهی به فوتبال آمده است. دو سال است که طول کشیده ایشان به ۵۰درصد فوتبال وارد شوند. حتما باید چند سال طول بکشد که ایشان به کل فوتبال وارد شود. ما اعتقاد داریم که چرا غربی‌ها اجازه بررسی درباره وجود داشتن هولوکاست را نمی‌دهند، اما در کشور ما وقتی در مورد فدراسیون فوتبال صحبت می‌کنیم، باید به کمیته انضباطی برویم. وقتی رییس کمیته داوران و رییس کمیته انضباطی صحبتی را مطرح می‌کنند، ما باید کجا جواب آنها را بدهیم؟ سن من کمتر از کفاشیان نیست. وقتی کفاشیان به من می‌گوید من پسر خوبی هستم، شاید در ظاهر این حرف ساده باشد، اما این حرف راه راه است. وقتی او به من می‌گوید پسر خوبی هستم من هم در پاسخ می‌گویم او بچه خوبی است.