مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اظهار نظری عجیب گفت: هواداران هر چقدر دوست دارند می‌توانند علیه من فحاشی کنند.

عباس انصاری‌فرد در خصوص تساوی ۲ بر ۲ مقابل راه‌آهن عنوان کرد: اصلی‌ترین اتفاق بازی با راه‌آهن بی‌احترامی مجدد هواداران به پرسپولیس بود. نمی‌خواهم مردم و تماشاگران که سرمایه‌های اصلی ما هستند از من تعریف کنند یا برای من شعر بسازند فقط می‌خواهم به پرسپولیس احترام بگذارند و هر چه دوست دارند به من فحاشی کنند.

وی افزود: الان وقت حمایت از پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان است. با اتفاقات یکشنبه شب بار دیگر ثابت شد فرهنگ هواداران ما باید درست شود. خوشبختانه کرانچار فعلا به زبان فارسی مسلط نیست تا از این اتفاقات باخبر شود.

انصاری‌فرد ادامه داد: مگر ما فکر می‌کنیم از هواداران رئال مادرید بیشتر می‌دانیم؟ مگر ندیدید فصل قبل رئال با تمام ستاره‌هایش چگونه زمین خورد؟ آیا هواداران این تیم مثل پرسپولیس از دقیقه ۴۰ بازی به بازیکنان و مسوولان باشگاه بی‌احترامی می‌کردند؟ درست است فوتبال ما با اسپانیا فاصله دارد، اما حداقل انتظار داریم هر روز این اتفاقات در فوتبال ما کمتر شود، اما متاسفانه هر روز صبر ما کمتر می‌شود. مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران ما باید یاد بگیرند فقط تیم خود را تشویق کنند تا بازیکن با ترس و لرز در زمین بازی نکند. من از همه می‌خواهم به پرسپولیس که افراد زیادی پیراهن این تیم را پوشیده‌اند و از جان خود مایه گذاشتند بی‌احترامی نکنند.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا از بازیکنان ما انتقاد می‌شود. مگر بائو، آرفی و سایر بازیکنانی که جذب کرده‌ایم در فصل گذشته برای تیم‌های خود یک نفره تاثیر گذار نبودند؟ به نظرم بهترین‌های ایران را همراه با نیروی جوانی به پرسپولیس آورده‌ایم. این بازیکنان فقط نیاز به هماهنگی دارند تا عملکردشان بهتر شود و نقطه تاریک پرسپولیس را از بین ببرند.

انصاری‌فرد تصریح کرد: با قدرت همچنان به کارم ادامه می‌دهم و اجازه سوء‌استفاده به هیچ کس را نمی‌دهم. باز هم در جلسه‌ای از کادر فنی می‌خواهم که بیشتر به فکر برد باشد و با نظر کمیته فنی سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم تا دیگر شاهد اتفاقات در ورزشگاه آزادی نباشیم. متاسفم که می‌گویم بازیکنان ما بیشتر دوست دارند در خارج از تهران بازی کنند تا ورزشگاه آزادی، چون نمی‌خواهند استرس داشته باشند.