اینتر - بارسلونا گل سرسبد بازی‌ها

روز دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود که دیدار اینتر - بارسلونا، سایر دیدارها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. دیدار امشب این دو تیم از چند جنبه قابل بررسی است. اول اینکه خوزه مورینیو که تا پیش از این در سمت مربیگری تیم چلسی، رقابت‌هایی داغ و جنجالی با بارسلونا داشت این بار در کسوت مربیگری اینتر به مصاف این تیم پرقدرت اسپانیایی خواهد رفت. مورد جالب توجه دیگر این دیدار، رویارویی اتوئو (اینتر) و ابراهیموویچ (بارسا) است. جای این دو مهاجم در رقابت‌های این فصل با یکدیگر عوض شده است که این امر می‌تواند به مهیج شدن این بازی کمک کند.

بادامکی: به دلیل قیافه زشتم از من خوششان نمی‌آید

حسین بادامکی گفت: «کاری ندارم که عده‌ای هوادار علیه من شعار بدهند و از بازی‌ام ناراضی باشند. من با نظر کادر فنی در دیدار برابر شاهین بوشهر بازی کردم و سعی کردم وظایفم را در بازی به نحو احسن انجام دهم،در ضمن فقط نظر کرانچار برایم مهم است.» وی در ادامه افزود: «فکر می‌کنم گروهی از هواداران پرسپولیس که علیه من شعار دادند از جایی خط گرفته بودند، اما من کاری به این شعارها ندارم، چون روحیه من بالاتر از آن است که با این قبیل شعارها تضعیف شود و تحت تاثیر آن قرار بگیرد.»

بادامکی در مورد شعار هواداران پرسپولیس علیه خود ادامه می‌دهد: «شاید عده‌ای از قیافه زشت من خوششان نمی‌آید، به همین دلیل هم دوست ندارند در ترکیب پرسپولیس باشم، اما با وجود تمام اتفاقاتی که علیه من وجود داشت حتما در صورتی که کرانچار به من فرصت دیگری بدهد تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

بکام می‌خواست حریفش را خفه کند!

دیوید بکام باز هم خبرساز شد.بازیکن انگلیسی باشگاه لس آنجلس گالکسی پس از درگیری با بازیکن تیم دالاس در جریان مسابقه با خطر محرومیتی سنگین روبه‌رو است. بکام در این بازی که با نتیجه سه بر شش به سود دالاس پایان یافت، با دنیل هرناندس درگیر شد و در حالی که با دو دست خود گردن هرناندس بازیکن حریف را گرفته بود، سعی داشت او را خفه کند! بکام اکنون با خطر محرومیت روبه‌رو است.

نشات اکرم بهترین بازیکن سال آسیا شد

نشات اکرم، ملی پوش عراقی تیم فوتبال «توئنته انشد» هلند به عنوان بازیکن سال آسیا برگزیده شد. این بازیکن عراقی به دلیل درخشش در تیم ملی کشورش و باشگاه الغرافه قطر موفق به کسب این عنوان شد. نشات اکرم ۲۵ساله در راه کسب این موفقیت رقبایی همچون تیم کاهیل

(اورتون - استرالیا)، پارک جی سونگ (منچستریونایتد - کره جنوبی)، سرور جپاروف (بنیادکار - ازبکستان) و یاسر القحطانی (الهلال - عربستان) را پشت سرگذاشت.