قطبی برد را برد!

گل‌ها‌: علی کریمی‌(۲۰، پنالتی ) برای استیل‌آذین و فرید عابدی(۸۷)برای راه آهن

داور:غلامرضا جباری‌، تماشاگر‌: ۱۰۰۰ نفر

اخطار‌: مسعود همامی‌و ابوذر رحیمی‌(راه‌آهن) علی کریمی‌(استیل )

راه‌آهن: مسعود همامی - رضا نورمحمدی، ابوذر رحیمی(۸۰محسن زاهدی )ابراهیم کریمی، مجید باجلان - حسین پاشایی، مجید نورمحمدی،حسین کوشکی(۷۶کمال کامیابی)، عیسی ترائوره، میلاد زنیدپور‌، ایمان حیدری(۴۶‌، فرید عابدی)

سرمربی‌: ارنی برندتس

استیل آذین:حمید نشاط ‌جو- امید شاهمرادی‌، مهدی محمدی، کاظم برجلو، علی آذری- امیرشاپورزاده(۸۵ اسماعیل نظر)، علی عشوری‌زاد، میثم خسروی (۸۲ فریدون زندی)‌، حمیدرضا شرفی- علی کریمی، محمدغلامی(رضا نوروزی)

سرمربی‌: حمید استیلی

نگاه کلی‌: اصرار راه‌آهن روی استفاده از نقطه ضعف استیل آذین‌، کوتاهی قامت حمید نشاط جو در لحظه‌ای نتیجه داد که همه استیل‌آذینی‌ها امیدوار به صدر نشینی بودند. با ‌این حال نتیجه همان شد که علیرضا مرزبان پیش‌بینی کرده بود . یک تساوی در مسابقه‌ای که راه‌آهن بحران زده میزبان آن بود.‌این بازی با درخشش کریمی‌و برتری استیل آذین آغاز شد، اما در نهایت با گل عابدی گلزن سابق برق روی یک ضربه‌ایستگاهی به پایان رسید. اگر ملاک قضاوت تعویض‌های حمید استیلی باشد‌، می‌شود گفت که او برای کنترل فشار راه‌آهن چندان خوب تعویض نکرد‌، گرچه دست خالی او روی نیمکت قابل مشاهده بود. او که کعبی را در اختیار نداشت‌، مهدوی را روی سکو فرستاده بود و زندی را هم فقط ۸ دقیقه بازی داد.

گل‌ها‌:

۱-۰(استیل آذین):علی کریمی‌با مسعود همامی‌در شرایط تک به تک قرار گرفت که بعد از دریبل او توسط دروازه بان راه‌آهن سرنگون شد، اما در حالی که راه‌آهنی‌ها عقیده داشتند پنالتی‌ای صورت نگرفته‌، داور نقطه پنالتی را نشان داد اما دروازه‌بان راه‌آهن را اخراج نکرد.‌این پنالتی را کریمی‌به ثمر رساند تا همچنان بهترین گلزن لیگ باشد.

۱-۱(راه آهن): فشار راه‌آهن بالاخره به نتیجه رسید و فرید عابدی با یک ضربه سر توپ ارسالی از نقطه کرنر را تبدیل به گل مساوی کرد.

بهترین بازیکن‌: علی کریمی‌همه کاره استیل آذین است. شاید اگر داور همامی‌را اخراج کرده بود او امشب تیمش را به صدر می‌برد.

اتفاق ویژه‌: افشین قطبی تا دقیقه ۸۶ نظاره‌گر ‌این بازی بود.

او در ‌این لحظه از جای خود بلند شد و با تبریک به حسین هدایتی از ورزشگاه بیرون رفت که بلافاصله گل راه‌آهن به ثمر رسید.‌این از معدود دفعاتی بود که قطبی برای استیلی آمد داشت و استیلی آرزو کرد که کاش او بیرون نمی‌رفت!