فینال بی ارزش لیگ

گل‌ها:کریم باقری (۵۲) برای پرسپولیس و محمد حسینی (۵۶) برای ذوب آهن

داور: علیرضا فغانی‌

تماشاگر‌: ۸‌هزار نفر اخطار:مجتبی شیری و نبی باقری ها(پرسپولیس)، مصطفی صالحی نژاد و محسن مسلمان (ذوب آهن)

ذوب آهن: شهاب گردان، سیدمحمدحسینی‌، محمد صلصالی، فرشیدطالبی‌، حسن اشجاری، مصطفی صالحی‌نژاد، محمد منصوری، قاسم حدادی‌فر(۵۵ایگورکاسترو)، اسماعیل فرهادی‌، محمد قاضی(سینا عشوری، ۸۵)،کیوان امرایی(۴۰،محسن مسلمان)

سرمربی‌: منصور ابراهیم زاده

پرسپولیس: میثاق معمارزاده، علیرضامحمد، سپهر حیدری، مجتبی شیری‌، نبی‌باقری‌ها، حسین بادامکی،عادل کلاه کج (حمیدرضا علی عسگر۷۶)‌، کریم باقری، محمد پروین(وسلی ۶۶)، میثم بائو- هادی نوروزی

سرمربی‌:زلاتکو کرانچار

نگاه کلی: زمانی که ایگورکاسترو در دقیقه ۳+۹۰‌، موقعیت تک به تک با میثاق معمارزاده را بیرون زد‌، زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس به بخت بلندش درود فرستاد. بختی که باعث شده پرسپولیس با ضعف‌های کوچک و بزرگ هنوز شکست نخورد. آنها در زمین ذوب آهن بازی را خوب آغاز کردند، اما این تیم هنوز همان مشکلات همیشگی را دارد.جایی که عادل کلاه کج ناآماده در نقش هافبک دفاعی‌، جمع میثم بائو و حسین بادامکی را کامل کرد‌. دو فوتبالیستی که حضور فیکس آنها در ترکیب پرسپولیس عجیب و غریب است. آنها مثل بازی قبل نه در جنگ‌های تن به تن موفق بودند و نه توانستند یک بار برای بازی رو به جلوی پرسپولیس چاره‌ای بیندیشند. بنابراین ذوب آهن بعد از گل خورده بازی را به طور کامل در دست گرفت و بارها تا فروپاشی دروازه پرسپولیس پیش رفت‌. امادر حالی که چراغ ورودی تونل خط میانی پرسپولیس سبز بود‌، روز‌، روز خوش شانسی ذوب آهن نبود. به هر حال این بازی نه چندان جالب در حالی با تساوی به پایان رسید که سطح بازی به هیچ وجه امیدوارکننده نبود.

شرح گل‌ها:

۱-۰(پرسپولیس): کریم باقری در سمت چپ محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و بعد از یک - دو با نوروزی‌، با ضربه ای مهلک توپ را به محوطه تور دروازه ذوب چسباند.

۱-۱(ذوب آهن): اوت بلند حسن اشجاری با ضربه سر نبی باقری‌، توپ را به سید محمد حسینی رساند و او توپ را بیرون از محوطه شش قدم وارد دروازه پرسپولیس کرد.

اتفاق ویژه: کیوان امرایی‌، بازیکن جوان ذوب آهن بعد از تعویض در نیمه اول با ناراحتی از زمین بیرون آمد و مستقیم به رختکن رفت.

بهترین بازیکن‌: ایگور کاسترو بازیکن برزیلی ذوب آهن با حضور دیرهنگام در زمین بازی را به سود تیمش عوض کرد و حتی می‌توانست با به ثمر رساندن گل در لحظات پایانی ذوب آهن را به هر سه امتیاز بازی برساند.