عباس حاج کناری دارنده مدال طلا و نقره کشتی جهان در سال‌های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ با بازگشت به دنیای کشتی لباس مربیگری برتن کرد. حاج کناری پس از کسب مدال نقره رقابت‌های جهانی سال ۱۹۹۸ تهران به‌دلیل بیماری و برخی مشکلات شخصی مدت‌های مدیدی از دنیای کشتی دور بود و در برخی مواقع بازگشت مقطعی به کشتی داشت. حاج کناری که در سال ۱۹۹۷ و در کراسنویارسک روسیه مدال طلای جهان را در مهد کشتی دنیا کسب کرده بود، یکی از فنی‌ترین کشتی‌گیران دنیا در دوره خود است.

رجبی رقابت‌های جهانی را از دست داد

احسان رجبی جودوکار وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۹ به عنوان سوم دست یافت و مدال برنز گرفت شانس حضور در رقابت‌های جهانی را از دست داد. او هفته گذشته در تمرینات تیم ملی از ناحیه مچ پا آسیب دید و پزشکان پس از بررسی ناحیه آسیب دیده اعلام کردند او نمی‌تواند در مسابقات جهانی مبارزه کند. پزشکان مبارزه رجبی روی تاتامی رتردام را برای سلامتی‌اش خطرناک توصیف کردند.

دانشگاه آزاد، قهرمان مسابقات جهانی شوتوکان ژاپن

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۸ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۸ مدال برنز قهرمان رقابت‌های جهانی شوتوکان (WSKF) در شهر توکیو شد. همچنین دکتر عبدا... جاسبی رییس دانشگاه آزاد طی مراسمی به عضویت هیات‌رییسه این فدراسیون منصوب شد.

نتایج اولین المپیاد ورزشی بسیج

اولین دوره المپیاد ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی بسیج کشور با حضور ۵۰۰ورزشکار به میزبانی اصفهان در رشته‌های تکواندو، کاراته، والیبال، فوتسال و جودو برگزار شد. این دوره از مسابقات در ۵ رشته پیگیری شد که در پایان مسابقات دو روز اول در رشته تکواندو و رده سنی نونهالان اصفهان قهرمان شد. در رشته جودو رده سنی زیر ۱۶ سال هم عنوان قهرمانی به خراسان شمالی رسید.