بعد از فریدون زندی و امیر شاپورزاده، سومین بازیکن دورگه ایرانی - اروپایی در راه استیل‌آذین است. تزلزل در چارچوب دروازه این تیم که مقابل صبا به وضوح قابل مشاهده بود، باعث شده تا باشگاه مذاکرات مقدماتی را با دروازه‌بان خوش‌چهره و ایرانی‌الاصل هیرنوین هلند آغاز کند. عقیل اعتمادی، دروازه‌بان جوانان هیرنوین است که علی‌مرزبان مسوولیت مذاکره با وی را برعهده گرفته است.

پاسخ فدراسیون آمریکا به ایران: فعلا منتظر بمانید

فدراسیون فوتبال آمریکا طی مکاتباتی با فدراسیون فوتبال کشورمان، برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی ایران را منوط به صعود مستقیم این تیم(آمریکا) به جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی عنوان کرد. به نظر می‌رسد علاوه بر روابط سیاسی و مجوزهای لازم برای برگزاری این دیدار از سوی وزارت خارجه دوکشور، شرایط فنی و زمان برگزاری مناسب نیز در برپایی این مسابقه دوستانه فوتبال بسیار تعیین‌کننده باشد که تاکنون این مهم برای برگزاری این دیدار فراهم نشده است.

فان خال: از نتیجه راضی نیستم

بایرن مونیخ در دومین رقابت خود از فصل جدید بوندسلیگا برابر وردربرمن به دومین تساوی اش دست یافت. فان خال در این خصوص گفت: از نتیجه راضی نیستم با این حال از کل بازی رضایت دارم. ما با وجود دفاع فشرده آنها ۷-۶ موقعیت گلزنی به دست آوردیم که از آن بسیار راضی هستم.

درخواست عجیب مسی از بارسا

لیونل مسی از سران باشگاه بارسلونا درخواست کرد تا به او اجازه بدهند در دیدار این تیم برابر اسپورتینگ خیخون حاضر نشود.تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل روز ۵سپتامبر دیداری حساس را در آرژانتین برگزار خواهند کرد. در صورتی که مسی در دیدار هفته نخست لالیگا بارسا را برابر خیخون همراهی کند، در آن صورت او در عرض ۹ روز سه بازی انجام خواهد داد.