مجمع انتخابات رییس فدراسیون تنیس روی میز در شرایطی برگزار می‌شود که شاهرخ شهنازی تنها کاندیدا برای احراز پست ریاست دوباره در این فدراسیون است. بالاخره پس از گذشتن حدود ۹ ماه از زمان تعیین شده برای ثبت نام از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون تنیس روی میز، مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۹ مردادماه و با فاصله ۲۲۱ روز نسبت به زمان تعیین شده اولیه برگزار خواهد شد. شهنازی که از ۱۲ سال پیش تاکنون ریاست فدراسیون تنیس روی میز را بر عهده دارد، قصد دارد برای ۴ سال دیگر هم در این سمت به فعالیت خود ادامه دهد. او آبان ماه سال ۷۵ به دلیل فوت ناگهانی محمد مجدآرا، - رییس وقت فدراسیون تنیس روی میز، از سوی مسوولان وقت سازمان تربیت‌بدنی به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شد.

یک پیروزی دیگر برای ساحلی‌بازان

تیم ملی والیبال ساحلی ایران سومین دیدار خود در تورنمنت بین‏المللی عمان را با پیروزی ۲ بر صفر مقابل تیم اول کشور میزبان به پایان رساند. رضا نائینی و رحمان رئوفی، بازیکنان اعزامی ایران به این مسابقات هستند که روز شنبه در گروه A موفق به شکست تیم‏های «الف» قطر و «ب» اندونزی شده بودند. چهارمین و آخرین دیدار ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‏ها مقابل نماینده امارات است. تورنمنت بین‎المللی والیبال ساحلی عمان همزمان با جشنواره گردشگری در این کشور پیگیری می‎شود.

بازگشت رضا یزدانی به تشک کشتی

رضا یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۴ کیلوگرم و دارنده دو مدال برنز جهان که به‌دلیل مصدومیت، مدتی از میادین کشتی دور بود، تمرینات خود را آغاز کرد. یزدانی پس از رقابت‌های جام جهانی تهران که نتوانست عملکرد خوبی از خود به‌جا بگذارد، با بازگشت به تشک کشتی به شایعات مبنی بر خداحافظی از دنیای کشتی پایان داد، اما شانسی برای شرکت در رقابت‌های جهانی دانمارک ندارد.