انتقاد شدید مظلومی از بازیکنانش

پرویز مظلومی‌، سرمربی مس کرمان پس از شکست مقابل سپاهان و در حالی که به شدت عصبانی بود، عملکرد شاگردانش را شدیدا مورد انتقاد قرار داد و اعتراف کرد که مس مستحق باخت بود. وی تاکید کرد: «زمانی که تمرینات بدنسازی را پشت‌سر می‌گذاشتیم، به یک باره از دو نیمه کار رها شد و بازیکنان به مرخصی رفتند. ما ۱۶ جلسه از تمرینات بدنسازی را از دست دادیم و در واقع باید بگویم که بازیکنان ۸ روز فقط خوردند و خوابیدند.»

فلامنگو و کورینتیانس در فلسطین

تیم‌های فوتبال فلامنگو و کورینتیانس برزیل در نظر دارند در دیداری دوستانه در فلسطین به میدان بروند. مذاکره برای برگزاری این دیدار که «بازی برای صلح» نام دارد، مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. این بازی در تاریخ ۱۵ سپتامبر با هدف توسعه صلح در منطقه برگزار خواهد شد؛ اما هنوز محل برگزاری آن مشخص نشده است.

دعوت پرسپولیس به تورنمنت چهارجانبه امارات

رییس باشگاه النصر از برپایی یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های النصر امارات، پرسپولیس ایران، الفیصلی اردن و الکرامه سوریه خبر داد. شیخ آل مکتوم، رییس باشگاه النصر امارات، از طرح‌های خود برای ارتقای سطح فوتبال این کشور سخن گفته است. این تورنمنت در تاریخ ۲۹ تا ۳۱ اوت (۷ تا ۹ شهریور) به میزبانی باشگاه النصر برگزار خواهد شد.