۱ - بازی ما فراتر از سطح آسیا بود. (نتیجه‌گیری امیر قلعه‌نویی بعد از برد ۳-۰ مقابل مس. به نظر می‌رسد او کمی زودتر از حد معمول جوگیر شده.) ۲ - کرانچار بازی پرسپولیس را هلندی می‌کند. (همایون بهزادی عضو کمیته فنی پرسپولیس. توضیح اینکه کرانچار اهل کرواسی است.)

۳ - صدبار بدی کردی و دیدی ثمرش را / نیکی چه بدی داشت که یکبار نکردی؟ (قسمتی از مطلب نویسنده روزنامه البرز ورزشی در اعتراض به کاهش آمار گل در هفته دوم)

۴ - این پرسپولیس هیچ ابهتی ندارد. (محسن خلیلی در واکنش به تساوی خانگی پرسپولیس در اهواز)

۵ - چرا اینقدر آب می‌خوری؟ مگه اینجا صحرای کربلا است؟ (خداداد عزیزی در اعتراض به یکی از بازیکنان تیم که مدام برای آب خوردن کنار زمین می‌آمد.)

۶ - من حوله ندارم، تمرین می‌کنم. (کنایه عباس محمدی به وحید طالب‌لو. البته با سه گلی که مس در بازی دیروز مقابل سپاهان دریافت کرد، او هم باید دنبال حوله باشد!)

۷ - انداختن بازی به ساعت ۵ بعد از ظهر و انجام آن در گرما تاکتیک اصلی مقاومت سپاسی بود. (صمد مرفاوی در اعتراض به ساعت بازی. او می‌گوید اگر نورافکن ورزشگاه ایراد دارد، چطور قرار است در ماه رمضان بازی‌ها را در شب برگزار کنند؟)

۸ - گاز گرفتن در فوتبال ممنوع است. (ارنی برندتس سرمربی راه آهن در اعتراض به فیلیپ دسوزا بازیکن ملوان که گفته می‌شود دست کمال کامیابی را گاز گرفته!)

۹ - از این سوالات بدم می‌آید، از بس که همه‌اش پوچ است و بیهوده. دوست ندارم مصاحبه کنم. (مجتبی جباری که از روزنامه‌نگاران ورزشی ناراحت است.)

۱۰ - ما به تغییر تاکتیک سپاهان باختیم. (توجیه پرویز مظلومی بعد از شکست مقابل سپاهان. باید از او سوال کرد که پس وظیفه یک مربی در نود دقیقه‌ای که متوجه این تغییر تاکتیک شده چیست؟)