جوانمردانه یا ناجوانمردانه،‌ سایپا بر

کللی فر سرمربی شاهین به گل سایپا اعتراض شدیدی داشت. به عقیده او این گل در شرایط ناجوانمردانه و بعد از خطا به ثمر رسیده است.

گل: امید شریفی نسب دقیقه ۵۹

اخطار: مهدی کیانی و امیرحسین محمدی (شاهین بوشهر)

تماشاگر: حدود ۱۵۰۰ نفر

داوران: منصور نوری، رحیم شاهینی، مهرداد تقی زادگان، حسین زرگر

سایپا: وحید شیخ ویسی، مرتضی ابراهیمی، مرتضی ایزدی، مجید ایوبی، داریوش یزدانی، جواد آشتیانی (۵۹ مهدی خیری)، ابراهیم صادقی، سعید یوسف زاده، امید شریفی نسب، امین منوچهری (۶۵ احمد ضیایی‌پور)، رضا خالقی‌فر (۷۷ علیرضا طاووسی)

سرمربی: محمد مایلی کهن

شاهین بوشهر: مجتبی روشن گر، عبدالرضا بازیاری، حمید محمدی، محسن ایران‌نژاد، عبدا... کرمی، اوبا ساندی (۵۶ لوسیانو والنته)، بهادر عبدی (۶۱ امیرحسین صادقی)، حبیب هوشیار، ایوان پترویچ، مهدی کیانی (۷۷ محمد احمدپوری)، عباس پورخسروانی

نگاه کلی: دو تیم روز گذشته بازی چندان چشم نوازی به نمایش نگذاشتند. مسابقه در نیمه اول دست شاهینی‌ها بود، اما در نیمه دوم سایپایی‌ها توپ و زمین را در اختیار گرفتند و توانستند به یک گل هم برسند. حمید کللی فر پس از شکست یک بر صفر برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: «امروز ناجوانمردانه باختیم. قبل از این که بازیکن سایپا گل بزند روی بازیکن ما مرتکب خطا شده بود و داور باید آن خطا را اعلام می‌کرد. بازیکن سایپا (شریفی نسب) قبل از گلزنی با دست به صورت بازیکن ما کوبید...» در هر صورت سایپا جوانمردانه یا ناجوانمردانه، این بازی را برد و از بحران بیرون آمد. شرح گل : ۱-۰ (سایپا): در دقیقه ۵۹ امید شریفی نسب پشت ۱۸ قدم صاحب توپ شد و از فاصله ۲۵، ۳۰ متری شوتی سنگین را روانه دروازه کرد که شوت او به دلیل محکمی از دست دروازه‌بان بیرون آمد و به درون دروازه رفت. اتفاق ویژه: محمد مایلی کهن با اینکه محروم بود روی نیمکت نشست و تیمش را از کنار زمین هدایت کرد.