جادوی 8 در اکباتان

نمایش فوق‌العاده علی کریمی و شم گل زنی بی‌نظیر محمد غلامی، یک بازی عجیب و غریب را خلق کرد. استیل آذین حالا از دو بازی دشوار ۶ امتیاز کسب کرده و موقتا در صدر جدول قرار دارد.

گل‌ها: محمد غلامی (۳۵، ۶۲ و ۹۴) علی کریمی (۵۲) برای استیل آذین، احمد تقوی (۲۰) عباس محمد رضایی (۶۵) و حمید فرزانه (۸۲) برای صبا.

اخطار: امیر شاپور زاده و محمد غلامی و میثم خسروی از استیل آذین و محسن بیات از صبا.

استیل آذین: حمید نشاط جو، مهدی محمدی، علی کریمی، افشین چاووشی (۷۸ فریدون زندی)، امیرشاپورزاده، ابراهیم اسدی (۷۲ محمدرضا مهدوی)، حسین کعبی، میثم خسروی (۳۱ علی آذری)، علی عشوری‌زاد، ‌محمد غلامی.

سرمربی: حمید استیلی.

صبا: مهدی واعظی، محمد همرنگ (۷۰ ابوالفضل حاجی‌زاده)، محسن بیات، محمد نوری، احمد تقوی (۵۴ عباس محمدرضایی)، حمید فرزانه، داوود حقی، فریدون فضلی (۸۸ سهراب بختیاری‌زاده) مرتضی کاشی، امیر حسین فشنگچی، مرتضی اسدی.

سرمربی: ضیایی.

نگاه کلی: اگر هر تیم دیگری جای استیل آذین بود و در اولین سال حضورش در لیگ برتر با ۶ امتیاز کامل در دومین هفته به صدر جدول می‌رسید، کمتر کسی به این موضوع فکر نمی‌کرد که این تیم جایگاهی بهتر از میانه‌های جدول به دست نخواهد آورد. اما تیم حسین هدایتی با پشتیبانی قوی این مدیر متمول و جاه طلب امروز جمعی از ستاره‌های بزرگ فوتبال ایران که هرکدام به تنهایی می‌تواند ضامن خوشبختی یک تیم باشد را دور هم جمع کرده و آن را به دست زوج بی‌رحم و پرانگیزه استیلی و مرزبان سپرده است. استیل آذین با این پیش زمینه قوی به مصاف صبایی رفت که برخلاف سال‌های گذشته نه آن تیم پرسر و صدا بود و نه آن که توانایی ایستادن مقابل غول های استیل آذین را داشت.

شرح گل:

۱-۰ (صبا) : در دقیقه ۲۰ امیر حسین فشنگچی توپی را روی دروازه استیل آذین فرستاد که ضربه فریدون فضلی با دخالت تقوی وارد دروازه شد.

۱-۱ (استیل آذین): دقیقه ۳۵ یک و دو علی کریمی با کعبی و پاس او به محمد غلامی، بازی را به تساوی کشید.۲-۱ (استیل آذین): دقیقه ۵۲ ضربه ایستگاهی علی کریمی به زیبایی وارد دروازه شد. تکنیک او در این ضربه فوق‌العاده بود. او توپ را بدون ضرب و به صورت زمینی از بغل دیوار دفاعی استیل وارد دروازه کرد.۳-۱ (استیل آذین): دقیقه ۶۲ سانتر کریمی با ضربه سر غلامی دور از دستان واعظی وارد دروازه حریف شد.۳-۲ (صبا) : دقیقه ۶۵ ضربه سر عجیب و اشتباه کعبی به عباس محمدرضایی رسید و گل شد. ۳-۳ (صبا): حمیدرضا فرزانه مدافع صبا در پشت محوطه جریمه استیل صاحب توپ شد و با ضربه‌ای نه چندان زاویه دار، بازی را به تساوی کشاند. این گل در دقیقه ۸۲ رقم خورد. ۴-۳ (استیل آذین): باز هم کریمی و غلامی. در حالی که همه در انتظار سوت پایان بازی بودند، ‌نفوذ کریمی از سمت چپ و پاس فوق‌العاده‌اش به محوطه جریمه صبا،‌ با ضربه محمد غلامی با پیشانی گل پایانی این دیدار مهیج را در دقیقه ۹۴ رقم زد.

بهترین بازیکن: علی کریمی و محمد غلامی هر دو شایسته این عنوان هستند. اما کریمی با کارهای عجیبش با توپ، ‌می‌تواند جلوتر از غلامی این لقب را به خود اختصاص دهد.