روز دشوار مدعیان لیگ برتر

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد.

این هفته از رقابت‌ها در شرایطی امروز با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد که تیم‌های استقلال و سپاهان با داشتن چهار ملی‌پوش بیشترین ضرر را از غیبت

بازیکنان‌شان در تمرینات هفته قبل متحمل می‌شوند. در این شرایط استقلال باید در شیراز رو در روی مقاومت سپاسی قرار گیرد و سپاهان هم میزبان تیم مدعی مس کرمان خواهد بود.

تراکتورسازی تبریز - ذوب آهن اصفهان ورزشگاه تختی، ساعت۱۷ ذوب‌آ‌هن سال قبل تنها در لحظه‌ آخر کم آورد و همین مساله دست آنها را از رسیدن به قهرمانی کوتاه کرد. ذوب‌آ‌هنی‌ها با همین تجربه از ابتدای لیگ شروعی مقتدرانه داشتند.

پیروزی سه بر صفر برابر سایپا مقتدرانه‌ترین پیروزی در هفته‌ نخست بود و از ذوب‌آهن تیمی مدعی ساخته است به طوری که آنها حتی در بازی‌های خارج از خانه هم می‌توانند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند. با همین ذهنیت فراز کمالوند و تراکتورسازی در هفته‌ دوم هم نمی‌توانند در انتظار روز ساده‌ای باشند.

تراکتور که هفته‌ قبل شکست خورده بود، در این دیدار خانگی و در جلوی چشمان هواداران پرشمارش دیدار دشواری برابر ذوب‌آهن خواهد داشت.

فولاد مبارکه‌ سپاهان - مس کرمان ورزشگاه فولادشهر اصفهان ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه

برای نخستین بار امیر قلعه‌نویی در یک دیدار رسمی در اصفهان سپاهان را هدایت خواهد کرد. دست سرنوشت برای او به گونه‌ای رقم زده که در هفته‌ دوم هم باید با همکار سابقش رودررو شود.

کری پرویز مظلومی با جواب امیر قلعه‌نویی همراه شد. اما، پایان این کری‌خوانی ساعت ۲۱ روز شنبه رقم خواهد خورد.

سپاهان که هفته‌ قبل برابر استقلال شکست خورده بود، این بار باید رودرروی تیمی قرار گیرد که هفته‌ گذشته از مصاف با پرسپولیس یک امتیاز کسب کرد.

مقاومت سپاسی شیراز - استقلال تهران ورزشگاه حافظیه شیراز ساعت ۱۷

یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته را دو تیم مقاومت سپاسی و استقلال تهران برگزار خواهند کرد. داوود مهابادی که هفته‌ قبل برای نخستین بار هدایت تیم مقاومت سپاسی را بر عهده گرفته بود، در تهران به سه امتیاز با ارزش رسید. از طرف دیگر استقلال تهران هم برابر حریف سنتی خود سپاهان، به تمامی امتیازها دست یافت. همین پیروز بودن در هفته‌ اول نشان می‌دهد که دو تیم با چه انگیزه‌ای پا به دیدار هفته‌ دوم خواهند گذاشت.

هنوز معلوم نیست که آیا استقلال می‌تواند در این هفته از جانواریو و مجتبی جباری استفاده کند یا خیر.