رینالدو کرزادو، هافبک پرویی استقلال احتمالا در بازی این هفته آبی‌ها مقابل مقاومت سپاسی به میدان خواهد رفت. او که از جمع بازیکنانی که برای پست بازیگردان مد نظرند به شرایط مسابقه رسیده، احتمالا در ارنج اصلی حضور خواهد داشت. این هافبک گران قیمت که از زمان حضور در ایران تنها ۳ دقیقه فوتبال رسمی بازی کرده، احتمالا در خط هافبک جانشین فرهاد مجیدی می‌شود.

لغو قرارداد ابراهیم توره با «نانت» فرانسه

مسوولان باشگاه نانت فرانسه پس از اطلاع از قرارداد توره با باشگاه سپاهان ایران، ضمن عذرخواهی از این باشگاه اصفهانی قرارداد این بازیکن را لغو کردند. ابراهیم توره که با فریب یک آژانس نقل و انتقالات به باشگاه نانت فرانسه پیوسته بود پس از اطلاع مسوولان این باشگاه فرانسوی از قرارداد وی با باشگاه سپاهان ایران، پرونده حضورش را در نانت فرانسه بستند.

گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد شد

یحیی گل‌محمدی پس از رایزنی‌های فراوان با باشگاه تربیت یزد، رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران عصر یکشنبه با باشگاه تربیت یزد به توافق نهایی رسید و در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات‌مدیره این باشگاه برگزار شد، رسما به عنوان سرمربی نماینده فوتبال یزد در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور معرفی شد.

بکام باشگاه می‌خرد

دیوید بکام قصد دارد، در پایان فوتبالش در MLS به عنوان مالک یک تیم در فوتبال حضور داشته باشد البته او در این میان دوست دارد به عنوان بازیکن دیر یا زود به فوتبال آمریکا پشت کرده و دوباره در اروپا توپ بزند. هافبک کنونی لس آنجلس گالکسی گفت: «به طور قطع به این موضوع علاقه‌مند هستم. دوست دارم سفیر لیگ باشم.