رییس فدراسیون گلف گفت: تیم‌های ملی گلف مردان و زنان ایران برای برپایی اردوی تدارکاتی و آموزشی زیر نظر سرمربی تیم ملی گلف ترکیه، عازم استانبول شدند.

عیسی اسحاقی افزود: تیم‌های ملی گلف مردان و زنان ایران برای آمادگی بیشتر و برپایی اردوی تدارکاتی، روز جمعه ۱۵ مردادماه عازم ترکیه شدند و قرار است در این اردوی یک هفته‌ای زیر نظر «عدنان سلمان لی» سرمربی تیم ملی گلف ترکیه آموزش ببینند.

اسحاقی گفت: تیم‌ ملی گلف ترکیه از تیم‌های مطرح و سطح بالای جهان است که در رده جوانان، عنوان قهرمانی جهان را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: این اردو به منظور آمادگی بیشتر تیم ملی مردان برای شرکت در مسابقات آسیا- پاسفیک که شهریور ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی شده است و تیم ملی گلف بانوان نیز در تدارک حضور در مسابقات بین دانشگاهی جهان در میلان است.

رییس فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌جو، تیم‌های ملی گلف مردان و زنان بعد از مسابقات المپیاد ایرانیان در رده سنی زیر ۲۳ سال شناسایی شده و از آن تاریخ به طور متناوب در اردوهای ماهانه شرکت کرده و اکثر آنها هم‌اکنون به عضویت تیم ملی گلف بزرگسالان درآمده‌اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اجرای برنامه چهار ساله اول در بخش همگانی جهش خوبی داشته‌ایم و اکنون گلف در ۱۹ استان کشور راه‌اندازی شده و با اجرای برنامه چهار ساله دوم (۹۱-۸۸) امیدواریم در بخش قهرمانی نیز پیشرفت خوبی داشته باشیم.

اسحاقی پیشرفت گلف در چهار سال اخیر را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: خوشبختانه با کشف استعدادهای جوان امیدواریم در آینده در سطح آسیا در رده کشورهای مطرح قرار بگیریم.

نفرات اعزامی به ترکیه را زهره هژبرپور از اصفهان، زیبا مردانی از لرستان، عسل پورحیدری و نازنین شهرکی از تهران، سجاد کرم‌پور، سعید براتی و پویا بهداروند از خوزستان و محسن کریمیان از تهران تشکیل می‌دهند. همچنین سه مربی به همراه تیم ملی گلف مردان و بانوان (حسن کریمیان، مصطفی شهرکی و لیلا سربازی) به ترکیه اعزام شده‌اند.