لوح یادبود فدراسیون جهانی جودو به نوجوانان ایران

رییس فدراسیون جهانی جودو در مراسم افتتاحیه اولین دوره رقابت‌های جودو نوجوانان جهان لوح و مدال یادبود اعضای تیم ملی نوجوانان را به نماینده فدراسیون جودو ایران تحویل داد. در جریان این مراسم «ماریوس ویزر» رییس فدراسیون جهانی جودو با اهدای لوح و مدال یادبود به رضا نصیری‌نژاد رییس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون جودو ایران مراتب تاسف جامعه جهانی جودو را نسبت به درگذشت تمامی اعضای تیم ملی جودو نوجوانان ایران در سانحه هوایی ماه گذشته ابراز داشت. بعد از این مراسم به یاد اعضای تیم ملی جودو نوجوانان ایران، حاضران یک دقیقه سکوت کردند.

شروع خوب بسکتبال در جام ملت‌های آسیا

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با پیروزی تیم‌های بسکتبال ایران، فیلیپین، قطر، کره جنوبی، چین، امارات، کویت و اردن همراه شد. پنج شنبه و در نخستین روز از مسابقات جام ملت‌های آسیا هشت دیدار برگزار شد که در مهمترین و نزدیکترین آنها تیم ایران که در مسابقات جام ویلیام جونز مقابل تیم چین تایپه با چهار اختلاف شکست خورده بود، موفق شد با همین اختلاف مقابل آنها به پیروزی دست یابد.مسابقات بعدی ایران مقابل ازبکستان و کویت است.

شکست ایران در هندبال جوانان جهان

تیم ملی هندبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان شکست خورد. در دومین روز از هفدهمین دوره‌ مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان در مصر، تیم ملی ایران با نتیجه ۲۷ بر ۳۱ مغلوب تیم برزیل شد. تیم ملی هندبال جوانان ایران که نخستین حضور جهانی خود را تجربه می‌کند، در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های اسپانیا، فرانسه، برزیل و نروژ همگروه است.