ابراهیم‌زاده مشاور قطبی در تیم ملی شد

تاج درباره انتخاب دستیار داخلی افشین قطبی گفت: به تازگی قطبی صحبتی را با منصور ابراهیم‌زاده انجام داد و قرار شد که ابراهیم‌زاده به قطبی نظرات مشورتی بدهد و فعالیت او به عنوان مشاور قطبی قطعی است، اما در کنار این مساله در میان گزینه‌های موجود تا دو روز آینده نسبت به انتخاب دستیار داخلی اقدام خواهد شد. غیبت نکونام و شجاعی مقابل رم و لاتزیو

تیم اوساسونای اسپانیا اردوی یک هفته‌ای خود را از دیروز در شهر پارمای ایتالیا آغاز کرد.این تیم تا جمعه آینده در ایتالیا خواهد بود و سه بازی دوستانه نیز با تیم‌های پارما (۱۷‌مرداد)، رم (۲۰مرداد) و لاتزیو (۲۲‌مرداد) انجام خواهد داد.با توجه به دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل بوسنی، نکونام وشجاعی بازیکنان ایرانی اوساسونا؛ دو بازی دوستانه این تیم مقابل رم و لاتزیو را از دست خواهند داد.

عذرخواهی بکن‌باوئر از ریبری

فرانتس بکن‌باوئر گفت: متاسف هستم که در سخنانم در مورد فرانک ریبری حرف‌ نادرستی زدم. می‌خواستم به او کمک کنم؛ اما طرز بیانم درست نبود و حتی در جاهایی نیز خنده‌دار بود. از فرانک عذر می‌خواهم که گفتم ریشه و اساس او، مونیخی است. عالی‌ترین مقام بایرن ادامه داد: کسی که به گذرنامه فرانک نگاه کند، خیلی خوب متوجه می‌شود او فرانسوی است، ‌نه آلمانی. بنابر این حرف من، صحت نداشت. البته می خواستم خطاب به رئال مادرید که برای جذبش فشار وارد می‌کر‌د، عنوان کنم ریبری با بایرن قرارداد دارد و بهتر است که تیم اسپانیایی نظم فکری و تمرکز او را به هم نریزد.