ضربه سر کمال کامیابی بازیکن جوان راه‌آهن در شرایطی از حسین آشنا دروازه بان فولاد گذشت که تنها دقیقه‌ای از حضور او در میدان می‌گذشت. گل او که خوشحال و خندان به آغوش هم تیمی‌ها می‌دوید‌، سه امتیاز اولین بازی لیگ نهم را به راه‌آهن داد که با حسابگری از سد فولاد گذشت. این تیم حالا اولین صدرنشین لیگ نهم هم هست که بدون تردید تا پایان بازی پرسپولیس - مس روی پله اول می‌ایستد.

شرح گل‌ها:

۱-۰(فولاد): حرفه‌ای‌گری سیامک سرلک و پاس او به علی حمودی‌، راه‌آهن را غافلگیر کرد تا شیرزاد با یک بغل پای بی‌نقص در دقیقه ۶۳ اولین گل لیگ نهم را به ثمر برساند.

۱-۱(راه‌آهن): فولادی‌ها هنوز سرگرم شادی گل بودند که ایمان حیدری توپ برگشتی مدافعان حریف را به دست آورد و با ضربه‌ای نرم از روی خط دروازه بلافاصله بازی را مساوی کرد.

۲-۱(راه‌آهن): ارسال کوشکی از جناح چپ راه‌آهن با ضربه سر کمال کامیابی در دقیقه ۸۶ کار را برای زرد پوشان تمام کرد. بهترین بازیکن‌: سیامک سرلک‌هافبک بازیگردان فولاد با استیل متفاوت خود بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کرد. البته او همواره در سد مسعود همامی‌ متوقف شد که او نیز از ستارگان بازی بود. با این حال ابراهیم کریمی ‌مدافع راه‌آهن را می‌شود موثرترین بازیکن زمین نامید که دوبار دروازه تیمش را نجات داد.

اتفاق ویژه: مصدومیت شدید ابوالفضل بهادرانی دروازه‌بان سوم فولاد بعد از برخورد با ایمان حیدری باعث شد که حسین آشنا به رغم مصدومیت از ناحیه انگشت دست به میدان بیاید و دو گل از تیم سابقش بخورد. بوناچیچ اعلام کرد خالد شحیطاوی دروازه‌بان دوم فولاد را نیز به علت آسیب‌دیدگی در اختیار نداشته است.

راه‌آهن(۳-۳-۴):مسعود همامی‌ - علیرضا نورمحمدی (کاپیتان)،ابراهیم کریمی‌، مجیدباجلان، ابوذر رحیمی، حسین پاشایی‌، محمود مقیمی (حسین کوشکی۶۲)‌، مجید نورمحمدی‌، میلاد زنیدپور (جوادکشتکار۸۹)‌، عیسی ترائوره (کمال کامیابی ۸۳)، ایمان حیدری

فولاد(۱-۳-۲-۴): ابوالفضل بهادرانی (۴۰حسین آشنا)- جاباموجیری‌، جلال کاملی (کاپیتان)، سیدمحمدعلوی‌، علی حمودی‌، نادر احمدی (حجت زادمحمود ۸۸)، جوادشیرزاد‌، عبدالوهاب ابوالهیل‌، سیامک سرلک‌، بختیار رحمانی‌، لفته‌حمیدی (پیام حاجی نجف ۶۲)

اخطار‌: میلاد زنید‌پور‌، ایمان حیدری‌، محمود مقیمی‌(راه‌آهن).