زبان سرخ لباس سرخ را بر باد داد

سایت گل - ساعت ۱۲ شد اما برخلاف گفته مدیران پرسپولیس، کسی در انتظار علی کریمی نبود. به نظر می‌رسد آنها واقعا قصد قرارداد بستن با علی کریمی را نداشتند. این را می‌شد از موبایل‌های بسته و بی‌میلی آنها متوجه شد و از ضدونقیض‌هایی که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت. ۱ - شرح ماوقع

لحظاتی بعد از ثبت قرارداد حوار ملا محمد هافبک نفوذی عراقی، فرستاده باشگاه پرسپولیس در هیات فوتبال به خبرنگاران گفت: «کار ما تمام شد، امروز دیگر ثبتی نداریم.» این جمله البته چندان شگفت‌آور نیست چراکه باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های علی کریمی جدالی لفظی را از دیروز آغاز کرده و امروز به پایان برده‌اند و نتیجه این است که کریمی به پرسپولیس نمی‌آید. البته با توجه به انتشار مفاد قرارداد پیشنهادی کریمی با قرائت حاج عباس، جو عمومی به سود مدیرعامل پرسپولیس است و کریمی در جایگاه متهم نشسته؛ کسی که به باشگاهش پشت کرد. اما پروژه هوشمندانه حاج عباس و شرکا با یک تماس ناگهانی به هم می‌ریزد.

۲ - هدایتی پیشقدم شد

حسین هدایتی در تماسی با علی کریمی خواستار بازگشت او به پرسپولیس می‌شود و قول می‌دهد شخصا مقدمات کار را فراهم کند. او سپس با حسین نژادفلاح عضو هیات مدیره تماس می‌گیرد و موضوع رضایت کریمی به بازگشت را مطرح می‌کند. قرار اولیه را می‌گذارند. نژادفلاح ، محمد آخوندی را در جریان می‌گذارد تا برخلاف نظر سازمان اتفاقی نیفتد. پاسخ آخوندی این است که مدیرعامل را در جریان بگذارید. حاج عباس هم می‌گوید: «موافقم ولی جا نداریم .»

۳ - کلاه کج یا کریمی

از هیات فوتبال می‌گویند پرسپولیس فقط یک جای خالی دارد. می‌گویند این جای خالی را گذاشته‌اند برای عادل کلاه کج که فردا در جلسه کمیته انضباطی حاضر خواهد شد و به پرسپولیس خواهد پیوست. تیم هافبک دفاعی ندارد و او در اولویت است. یارگیری بی‌حساب و کتاب همه فضا را پرکرده. کریمی در جلسه سه نفره از علاقه خود به پرسپولیس می‌گوید که یکی وسط حرفش می‌پرد و می‌گوید: «باید یک بازیکن را حذف کنیم تا جای تو باز بشود.» می‌گویند کریمی مکثی می‌کند و می‌گوید: «من کسی نیستم که با سرنوشت یک بازیکن بازی کنم. بی‌خیال.» ساعت به ۱۲ رسیده و نتیجه همین است. کریمی پرسپولیسی نشد.

حاج عباس قبلا کارش را کرده بود ...یکی پرسید مگر اینها نگفتند که تا ساعت ۱۲ منتظر کریمی هستند.پس خالی‌بندی بود؟

۴ - کی برد؟

عباس انصاری فرد مدام از یک دستی تیمش می‌گوید و از حوارملامحمد که امسال ستاره لیگ خواهد بود. او علاقه‌ای به کریمی نداشت. ظاهرا بحث‌های بازی ایران و کره هم در این موضوع تعیین کننده بود. اما حالا طرفداران پرسپولیس می‌دانند که کریمی تا آخرین لحظه به فکر بازگشت به پرسپولیس بود اما او را نخواستند. راستی پرسپولیس جای خالی داشت یا نه؟ جای خالی داشت و نداد یا ....راستی یا چی؟

۵ - قول ضمنی به استیل آذین

علی کریمی در صحبت با اطرافیان، از حسین هدایتی تعریف می‌کند. آیا این نشانه‌ای برای حضور او در این تیم تهرانی است؟ ۳ روز صبر کنید. جادوگر باید بین وفاداری به تیمی که رهایش کرد و آن حس سرشار انتقام یکی را انتخاب کند.