اعزام ۲ تیرانداز دختر ایرانی به تایلند

کنفدراسیون تیراندازی آسیا با همکاری شورای المپیک آسیا یک دوره اردوی ارتقای فنی تیراندازان نوجوان در تایلند برگزار می‌کند که نوشین شهبازی‌فرد و دینا فرزادخواه هم در این دوره شرکت می‌کنند. به‌دلیل حضور ضعیف پسران از اعزام آنها به تایلند خودداری شده است.

ایران مغلوب میزبان شد

در دومین روز از سومین دوره مسابقه‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان در تونس؛ تیم ملی ایران با نتیجه ۳۰ بر ۳۵ مغلوب تیم کشور میزبان شد. ملی پوشان ایران در اولین دیدار خود تیم ملی کویت را شکست داده بودند و در بازی بعد مقابل الجزایر به میدان می‌روند.

پیروزی شیرین مقابل ژاپن

تیم ملی بسکتبال موفق شد در چهارمین دیدار خود در چارچوب جام ویلیام جونز چین تایپه، مقابل تیم ملی بسکتبال ژاپن به پیروزی دست پیدا کند. این تیم بعد از پیروزی مقابل قزاقستان و تیم دوم چین به کره‌جنوبی باخته بود. تیم ایران، ژاپن را ۸۲ بر ۷۲ شکست داد. بازی بعدی ایران مقابل تیم ملی اردن است.

لغو سفر رییس فدراسیون جهانی جودو به ایران

«ماریو وایزر» رومانیایی و رییس فدراسیون جهانی جودو قرار بود، امروز برای ابراز همدردی با اهالی جودوی ایران و خانواده‌های درگذشتگان وارد تهران شود که این امر منتفی شد.مسابقات جهانی نوجوانان در مجارستان به احترام درگذشت نوجوانان ایران با یک دقیقه سکوت شروع می‌شود.